• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13206
+
-

خلعتبری: می توانستیم با پدیده نتایج بی نظیری بگیریم

خلعتبری: می توانستیم با پدیده نتایج بی نظیری بگیریم

محمد رضا خلعتبری هافبک مهاجم تیم پدیده اعتقاد دارد اگر کسر 6 امتیاز و مشکلات مالی گریبان گیر این تیم نمی شد می توانستند نتایجی بگیرند که در تاریخ فوتبال مشهد بی نظیر بود اما اتفاقات ناخواسته و مشکلات مالی برنامه های آنها را برهم ریخت. گفتگوی او با همشهری را در ادامه می خوانید:
  با برد مقابل سایپا توانستید بقای خود در لیگ برتر را مسجل کنید.
بله واقعا بازی خوبی را مقابل سایپا انجام دادیم. توانستیم با حمایت هواداران یک برد شیرین کسب کردیم و در نهایت هم شرایطی فراهم شد که در لیگ برتر بمانیم. گرچه هدف های اول فصل ما بیش از این ها بود. 
  واقعا چه برسر تیم پدیده امد که مدعی نیم فصل اول در نیم فصل دوم فانوس به دست شد؟
ما نیم فصل اول امتیازات خوبی را کسب کردیم اما یکسری اتفاقات کار ما را سخت کرد.6امتیاز از ما کم کردند و همین موضوع باعث شد از رتبه چهارمی به یکباره به رتبه دهمی تنزل پیدا کنیم. در کنار آن مشکلات مالی هم نگذاشت راه خودمان را ادامه 
دهیم. بچه ها تلاش خود را کردند ولی آن چیزی که 
می خواستیم نشد. اگر امتیازات لازم را جمع می کردیم و 6 امتیاز هم کم نمی شد الان بالا نشین بودیم. حالا این دوبازی با سیاه جامگان و گسترش تلاش می کنیم با کسب امتیازات لازم فصل را به خوبی تمام کنیم. 
  اگر 6 امتیاز را از شما کم نمی کردند حداقل مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بودید؟
صددرصد. متاسفانه با وجود اینکه سخت کار کردیم اما به هدف مان نرسیدیم و الان ناراحتیم. می توانستیم با پدیده نتایجی بگیریم که در مشهد بی نظیر باشد ولی اتفاقاتی که در باشگاه پدیده افتاد باعث شد تمرکز بچه ها گرفته شود. 
  فصل بعد وضع تیم چه می شود؟
هنوز مشخص نیست که وضعیت  پدیده به چه شکل خواهد بود. اینکه اصلا تیم داری می کنند یا نه؟ ولی با این حال زندگی در مشهد راحت است اگر شرایط فراهم شود دوست دارم بمانم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید