• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 1 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 12955
+
-

با مردم

پیام‌های شما
با مردم

  درددل کارگران بود

سلام، خسته نباشید. بیش از 15سال است مطالب روزنامه همشهری را می‌خوانم. در این ستون 29فروردین درددل شهروندی را نوشته بودید با عنوان پس عدالت کجاست؟ که درددل بسیاری از کارگران بود. تماس گرفتم بگویم کارتان درست است و بسیار ممنونم که صدای مردم هستید. خدا قوت.
یک کارگر از تهران

  پاسخگوی این تبعیض‌ها باشند

با سلام. هفته گذشته خبری اعلام شد مبنی بر اینکه برخی مدیران در بانک مرکزی در پایان سال با دریافت پاداش یک میلیارد و 200هزار تومانی بازنشسته شده‌اند! از طرف دیگر پس از بازنشستگی بلافاصله در همان سمت قبلی مشغول به‌کار شده اند! این درحالی است که مردم به‌خصوص ما بازنشسته‌ها در بدترین شرایط اقتصادی زندگی می‌کنیم و پس از التهابات ارزی اخیر حتی سفره مان کوچک‌تر هم شده است. باور کنید شنیدن اینگونه تبعیض‌ها دل ما بازنشستگان را بسیار آزرده می‌کند چرا که من بازنشسته با داشتن همسر و فرزندان و نوه و مستأجری، هنوز به‌دلیل نبود بودجه موفق به دریافت حقوق ماهانه یک میلیون و 500هزار تومانی خود نشده‌ام. البته بسیاری از بازنشسته‌ها وضعیت مشابهی دارند و به‌ قول معروف صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند. لطفا بنویسید چه کسانی باید پاسخگوی این تبعیض‌ها باشند؟
فردین بازنشسته از تهران

  اخبار جام جهانی روسیه

سلام. از دست‌اندرکاران روزنامه همشهری درخواست می‌کنیم برای استفاده بیشتر خوانندگان روزنامه، برای پوشش اخبار حداقل ورزشی یک هفته قبل ازشروع جام جهانی روسیه، تعداد صفحات ورزشی روزنامه را افزایش دهند.
2380...0911

  توزیع شیر شاید وقتی دیگر

سلام و تشکر از روزنامه همشهری. مهر‌ماه ۹۶ بود که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد، برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی توزیع شیر از آذر‌ماه آغاز می‌شود. بعد گفتند که شیر از دی‌ماه توزیع می‌شود! البته شاید وقتی دیگر این اتفاق بیفتد. این درحالی است که با گذشت ۷‌ماه از سال تحصیلی که کم کم به پایان سال تحصیلی نزدیک می‌شویم، هنوز توزیع شیر به سرانجام نرسیده است! هرچند شاید انتظار بجایی نباشد، چون مدارس ما حتی پول آب، برق و گاز را ندارند و بدتر از آن اینکه برای هزینه چاپ برگه سؤالات امتحانی هم با مشکل مواجه هستند و از خانواده‌ها استمداد می‌طلبند. با این حال امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در آموزش و پرورش در این خصوص توضیحی ارائه کنند.
2817...0921

  مشکل معلولان برای طرح ترافیک

با سلام. با وجود توضیحات مسئول طرح ترافیک شهرداری تهران درخصوص استثنا وتخفیفات طرح ترافیک جانبازان ومعلولان، اما هنگام ثبت نام در سایت طرح ترافیک ردیفی برای پلاک معلولان تعریف نشده است. لطفا این مشکل معلولان را هم در روزنامه پیگیری‌کنید.
3072...0935

@  پارکینگ بدون تحویل قبض!

سلام. در تعطیلات فروردین‌ماه امسال با خانواده به کلکچال رفتم. خودرو را در پارکینگ روبه‌روی پارک جمشیدیه گذاشتم که موقع ورود 3هزار تومان گرفتند. پس از قریب ۴ ساعت موقع خروج نگهبان گفت باید 2هزار تومان دیگر پرداخت کنید. درحالی‌که به ازای هیچ‌یک از این پرداخت‌ها قبضی هم به ما تحویل ندادند. اعتراض که کردم گفتند می‌خواهی شکایت کنی از طریق شماره روی تابلوی ورودی پارکینگ پیگیری کن. اما شماره‌ای دستکاری شده و ناخوانا! البته روی تابلوی مذکور نوشته بودند: کرایه برای ۲۴ ساعت ۳۷۰۰ تومان. لطفا به مسئولان ذی‌ربط در شهرداری منطقه یک بگویید اینگونه موارد که اجحاف در حق مردم می‌شود را پیگیری کنند.
یک شهروند از تهران

  مسدود کردن کارت اتکا

سلام. اینجانب بازنشسته نیروی انتظامی هستم، چندماه پیش ازاتکا فرش اقساطی 16ماهه گرفتم که ماهانه 428هزارتومان از حقوقم کسر می‌کنند. اما به‌خاطر همین اقساط کارت حکمت مرا مسدود کرده‌اند. لطفا این مشکل را که برای بسیاری از همکارانم نیز اتفاق افتاده از مسئولان اتکا پیگیری کنید.
عباسی، بازنشسته ناجا از اردبیل

  بلاتکلیفی مالباختگان

با اینکه چندین سال از کلاهبرداری شرکت نگین خودرو آفتاب می‌گذرد اما مالباختگان آن همچنان بلاتکلیف مانده‌اند. لطفا به مسئولان در قوه قضاییه بگویید پیگیر مطالبات مالباختگان که اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند، باشند. اگر دستور قضایی برای فروش املاک و خودروهای به‌دست آمده از متهمان این شرکت که 4هزار شاکی دارد صورت پذیرد امید می‌رود بخشی از مشکلات مالباختگان حل و فصل شود. انتظار داریم روزنامه همشهری در این‌باره گزارشی را منتشر کند.
1504...0919

  مسدود کردن کوچه

سلام. مدتی است ساکنان خیابان گلبرگ چهارم، واقع در شهرک ژاندارمری بلوار جانبازان شرق تقاطع آریافر، با گذاشتن زنجیر و نگهبان در سرکوچه از ورود و خروج سایرین به این کوچه ممانعت به‌عمل می‌آورند. در واقع کوچه حالت ملک شخصی پیدا کرده است. این درحالی است که اقدام ساکنان کوچه برای گماردن نگهبان و مسدود کردن با گیت و زنجیر غیرقانونی است. سؤال اینجاست که چرا نباید سایر شهروندان اجازه دسترسی به این کوچه را داشته باشند؟ از شهرداری منطقه 2تهران درخواست می‌کنیم برای حل این مشکل اقدامی بکنند.
0047...0912

لطفا نظرات خود درخصوص مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید