• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 1 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 12946
+
-

ریزنویس

   هادی زبده، شهردار منطقه ۱۶تهران: با احداث تونل زیرزمینی وحدت اسلامی به میدان بهمن، ضمن اینکه مناطق جنوبی را به مناطق مرکزی شهر پیوند می‌زنیم، چندین گره ترافیکی منطقه هم برطرف می‌شود. (مهر)

   علی امام، مدیرعامل شرکت مترو: هواکش ایستگاه مترو در خط 6 دقیقا روبه‌روی موزه فرش جانمایی شده بود که موجب اعتراضات مسئولان میراث فرهنگی و برخی از اعضای شورای شهر شد. هم‌اکنون اقدامات اجرایی در حال انجام است. (ایسنا)

   سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س): برای تکریم والدین معظم 2 شهید به بالا و با تدابیر مدیریتی صورت گرفته با ایجاد ظرفیت جدید و افزایش قبور در قطعه اسطوره‌های دفاع‌مقدس بهشت‌زهرا(س) موضوع دفن در این قطعه حداقل برای ١٠سال مرتفع شد. (مهر)

   ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران: وقت آن است که تا دیر‌تر نشده با پایش شیوه برخورد با پدیده‌های فرهنگی اجتماعی که حاصل روند طبیعی تحولات امروز کشور است، اقدامی جدی به‌عمل‌ آید؛ به همین دلیل از کمیسیون‌های بهداشت، فرهنگی و اجتماعی مجلس تقاضا دارم تا پیشقدم شده و به فوریت نسبت به اصلاح قانون حجاب و عفاف اقدام کنند تا بیش از این، سلامت روانی، فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده‌ها آسیب نبیند. (ایسنا)

   الهام فخاری، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران: پیگیری سند مهمی مثل مصوبه شهر دوستدار کودک می‌تواند یکی از وجوه تمایز شورای پنجم با دوره‌های قبلی خود باشد. هیچ گزارش مستندی مبنی بر تشکیل این کمیته در دوره‌های قبلی نبوده و اگر کمیته‌ای هم تشکیل شده صورتجلسه‌ای موجود نیست. (مهر)

   سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: ترویج کالای ایرانی نیازمند بستر فرهنگی است و در حقیقت فرهنگ بستر و همه‌‌چیز توسعه است. اگر فرهنگ عمومی کالای ایرانی ایجاد شود، تولید باکیفیت و مصرف آن گسترش می‌یابد. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :