• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 29 فروردین 1397
کد مطلب : 12692
+
-

شجاع خلیل‌زاده: باید ژاوی را می‌زدم

شجاع خلیل‌زاده: باید ژاوی را می‌زدم

 شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس می‌گوید اگر جلوی ژاوی سفت بازی نمی‌کرد، ممکن بود اتفاقات بدی بیافتد.
حمید‌رضا علی‌پور
مدافع شمالی سرخپوشان در بازی برابر السد در کنار سید‌جلال حسینی بازی خوبی را انجام داد؛ هرچند که چند‌بار بونجاح خط دفاع پرسپولیس را آزار داد و شاید اگر پرسپولیس با چاشنی شانس همراه نبود دروازه سرخپوشان می‌توانست باز شود. شجاع خلیل‌زاده در پایان این بازی در خصوص شرایط این بازی و البته صدرنشینی سرخپوشان و عصبانی شدن ژاوی با همشهری‌ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
   پرسپولیس توانست با پیروزی برابر السد به‌عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کند.
بازی خوب و منطقی‌ای انجام دادیم. بهتر از السد بودیم و نیمه اول بازی خوب و روانی به معرض نمایش گذاشتیم. البته در نیمه‌دوم تیم السد کمی به ما فشار آورد و خدا را شکر که توانستیم گلی دریافت نکنیم و به‌عنوان صدرنشین از گروه خودمان صعود کنیم. باید ببینیم که در گروه بعدی به چه تیمی خواهیم خورد.
   خودت دوست داری از بین الاهلی و الجزیره با کدام تیم بازی کنید؟
واقعیت این است که دوست داریم با تیم الجزیره بازی کنیم. چون بازی اول در زمین آنهاست و بازی برگشت را می‌توانیم در زمین خودمان بازی کنیم. البته در لیگ قهرمانان همه تیم‌ها سخت هستند و ما در هر بازی برای پیروزی به‌میدان خواهیم رفت.
   در این بازی حسابی ژاوی از دست بازیکنان پرسپولیس و به‌خصوص خود تو عصبانی شده بود.
بله، فکر می‌کنم که ژاوی یک جورایی می‌خواست سر به تن من نباشد! البته این اتفاقات در بازی پیش می‌آید و فوتبال همین است. این را هم بگویم که اگر من سفت و سخت روی ژاوی بازی نمی‌کردم می‌توانست ما را اذیت کند و اتفاقات بدی بیافتد.
   به‌نظر می‌رسید که چند‌بار هم او را از عمد زدید.
خب باید او را می‌زدیم! هم من و هم کمال ژاوی را چند‌بار زدیم. این فوتبال است و سرمربی تیم از ما خواسته بود که ژاوی را کنترل کنیم و حواس‌مان به او باشد.
   در بازی هم چند‌بار با بیرانوند درگیر شدید.
درگیری من و بیرانوند با هم الکی است. بیرانوند یکی از گلرهای خوب ایران است. همیشه در طول بازی بحث داریم. او می‌گوید تو چرا اینکار را نکردی و من می‌گویم تو چرا اینکار را نکردی؛ ولی این درگیری‌ها الکی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید