• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 28 فروردین 1397
کد مطلب : 12409
+
-

صدرنشینی آسیایی سرخابی‌ها

پرسپولیس و استقلال با بردن السد و الهلال صدرنشین گروه‌های خود شدند

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با پیروزی مقابل حریفان خود در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با صدرنشینی راهی یک‌هشتم نهایی شدند.
در تهران و در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس در حضور نزدیک به 45هزار تماشاگر علاقه‌مند، با یک گل از سد السد گذشت و با 13 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی گروه C صعود کرد و حریف را به رده دوم فرستاد. مرتضی پورعلی‌گنجی در سومین دقیقه از بازی و در نخستین حمله سرخ‌پوشان، ارسال محمد انصاری در محوطه شش قدم را با ضربه سر وارد دروازه تیمش کرد تا پرسپولیس با گل به‌خودی السدی‌ها، 3 امتیاز شیرین بازی را به‌حسابش واریز کند. دیگر بازی این گروه را الوصل و نسف‌قارشی برگزار کردند که تیم ازبکستانی در خانه حریف به برتری 2 بر یک دست یافت.

در کویت، استقلال برای حفظ صدرنشینی در گروه D، مهمان الهلال بود. در دقیقه35، ارسال زیبای سرور جپاروف را یاسر شهرانی، مدافع الهلال نتوانست دفع کند و توپ به وریا غفوری رسید و او هم با شلیکی دقیق، دروازه الهلال را باز کرد. استقلالی‌ها با این برد 12 امتیازی شدند و به‌عنوان صدرنشین از گروه مرگ به یک‌هشتم نهایی صعود کردند. در دیگر بازی گروه، العین در زمین الریان 4 بر یک پیروز و به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید