• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 28 فروردین 1397
کد مطلب : 12403
+
-

ذوب در ازبکستان، طارمی در تبریز

ذوب در ازبکستان، طارمی در تبریز

پرونده ایرانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امروز بسته می‌شود.
هفته ششم لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا برای هیچ‌کدام از تیم‌های ایرانی به اندازه ذوب‌آهن حساس و حیاتی نیست. اگر پرسپولیس و استقلال قبل از برگزاری دیدارهای آخر صعودشان را قطعی کرده بودند و تنها برای سرگروهی می‌جنگیدند و تراکتورسازی قبل از هفته ششم حذف شده بود، سرنوشت بقا یا کنار رفتن ذوب از آسیا به جدال پایانی گره خورده است. تیم امیر قلعه‌نویی در ۵‌مسابقه قبلی تنها۶امتیاز تصاحب کرده اما در رده دوم جدول ایستاده و با توجه به پیروزی بازی رفت در برابر لوکوموتیو، با یک تساوی در مسابقه امروز، می‌تواند تنها با 7امتیاز می‌تواند از این گروه صعود کند.
اصفهانی‌ها برای این بازی محروم و مصدوم ندارند و درخشان‌مهر به‌عنوان تنها بازیکن آسیب‌دیده باشگاه به نبرد در تاشکند رسیده است. سفید و سبزها در آخرین حضورشان در ازبکستان به پیروزی دست پیدا کرده‌اند اما حالا از شرایط میزبانی این کشور راضی به‌نظر نمی‌رسند. لوکوموتیو با ۱۲گل زده، خط حمله فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد اما ۹گل‌اش در این گروه را به الوحده زده و در جدال‌ با تیم‌های بزرگ‌تر گروه، فقط ۳گل به‌ثمر رسانده است. ذوب با یک نمایش دفاعی و کسب تساوی، می‌تواند سومین ایرانی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی باشد اما شاید حمله نکردن و تحت فشار قرار گرفتن این تیم را روبه‌روی هواداران حریف به دردسر خواهد انداخت. 30دقیقه پس از شروع بازی ذوب در ازبکستان، مهدی طارمی و تیمش در تبریز به‌میدان می‌روند. طارمی بعد از چند ماه دوباره در ایران بازی خواهد کرد. هر چند که در شبکه‌های اجتماعی استقبال خوبی از این بازیکن به عمل نیاورده‌اند.
مدتی قبل تصور می‌شد رویارویی الغرافه و تراکتور در تبریز یک برخورد حساس و حیثیتی باشد اما حذف هر دو تیم از آسیا قطعی شده و این مسابقه تشریفاتی خواهد بود. حواشی جلسه‌های تمرینی تراکتور؛ این تیم را در وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار داده اما شاید بازی با یک رقیب بزرگ، آینده این باشگاه را تحت تاثیر قرار بدهد. با این وجود بعید به‌نظر می‌رسد تبریزی‌ها استقبال چندانی از این بازی به عمل بیاورند.

این خبر را به اشتراک بگذارید