• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 25 دی 1399
کد مطلب : 121958
+
-

روغن جامد فروشگاه صادقیه به‌دست دلالان می‌افتد

یک فروشگاه بزرگ در صادقیه تهران هست که روغن جامد آن بیشتر به‌دست دلالان می‌رسد. دقیقا در خیابان‌های اطراف فروشگاه می‌توان روغن جامد را از دلال خرید. لطفا بر توزیع عادلانه نظارت کنند.
ساکن محله 

  تاکسیرانی گلستان لاستیک دولتی نمی‌دهد
در خط تاکسیرانی قلعه‌میر به ری شاغلم و تاکسیرانی گلستان به ما سهمیه لاستیک نمی‌دهد؛ درحالی‌که در خطوط دیگر نظیر رباط‌کریم به اسلامشهر سهمیه لاستیک عرضه شده است. با توجه به تورم شدید، گرانی لاستیک و نیز ناهمواری و پرچاله بودن خطی که ما در آن کار می‌کنیم به‌شدت نیازمند لاستیک هستیم.
حاج محمدپرور از گلستان

  ما گاز نداریم چگونه در مصرف آن صرفه‌جویی کنیم
در اغلب شهرهای سیستان و بلوچستان لوله‌کشی گاز وجود ندارد که مدام با پیامک و تبلیغات تلویزیونی از ما می‌خواهند در مصرف آن صرفه‌جویی کنیم. بیشتر وقت ما در صف‌های کپسول گاز مایع می‌گذرد که آن هم گران و کمیاب شده است. این پیامک‌ها را برای مصرف‌کنندگان عمده بفرستند.
طالبی از ایرانشهر

پاسخ مسئولان
محصولات میادین میوه‌وتره بار مطابق استاندارد عرضه می‌شود

روابط‌ عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع کیفیت نامناسب محصولات میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ستون با مردم روز 11دیماه پاسخ داده است:  رسالت ذاتی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران حمایت از طبقه متوسط و اقشار کم‌برخوردار جامعه از طریق کنترل قیمت محصولات و عرضه محصولات و میوه و تره‌بار مطابق استانداردهای تعیین شده این سازمان است که به‌طور مستمر و مستقیم توسط مدیران میادین و کارشناسان حاضر در این مراکز کنترل می‌شود. با این وصف عرضه میوه و تره‌بار با کیفیت به‌مراتب بهتر و ممتاز افزایش قیمت را به همراه خواهد داشت که این موضوع خلاف رسالت ذاتی این سازمان است. از سوی دیگر دستچین کردن میوه در این میادین این امکان را به شهروندان می‌دهد که هر مقدار با هر کیفیتی که بپسندند خرید کنند. شهروندان برای طرح انتقاد و پیشنهاد و شکایت با نام و نشانی میدان تره‌بار مورد نظر خود را از طریق سامانه 1888سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران اعلام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید