• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 24 دی 1399
کد مطلب : 121753
+
-

بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه با مُهر 1400

پروژه‌های کوچک‌مقیاس و بزرگ‌مقیاسی که تا پایان سال یا در سال جدید به بهره‌برداری می‌رسند، صاحب پلاک و مهر 1400 می‌شوند. 
شهردار منطقه 18 با بیان اینکه در ماه‌های پایانی قرن هستیم، اضافه کرد: «قصد داریم که در مدت باقیمانده شهروندان ساکن در محله‌ها تغییرات محسوسی را در محل زندگی خود شاهد باشند. ایجاد این تغییرات در حوزه‌های مختلف خدمات شهری و محیط‌زیست، زیباسازی، فنی و عمران، حمل‌ونقل و ترافیک، معماری و شهرسازی در دستور کار معاونان و مدیران اجرایی در نواحی 7‌گانه قرار گرفته است.»
سید «محمد فیاض» از ایجاد فضای شاداب در محله‌ها در قالب رنگ‌آمیزی، نورافشانی و زیباسازی در و پیکر شهر، مبادی ورودی، معابر شلوغ و پر رفت‌وآمد صحبت کرد و افزود: «برای اجرای این پروژه‌ها نظر و دیدگاه شهروندان اولویت دارد، ضمن اینکه قصد داریم پروژه‌هاییرا که تا پایان سال و یا در سال جدید به بهره‌برداری می‌رسند با پلاک و مهر 1400 ثبت و ضبط کنیم.» شهردار منطقه 18 در این زمینه خبر داد که کار ساخت ساختمان سرای محله‌های شهید رجایی و یافت‌آباد جنوبی به‌عنوان پروژه‌های کوچک‌مقیاس به پایان رسیده است. 

جشن گلریزان در محله باغ آذری
به همت افراد خیر محله باغ آذری جشن گلریزان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند در مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در ناحیه 6 برگزار شد.
 به گزارش خبرنگار همشهری محله، این جشن گلریزان به 2 صورت؛ آنلاین و حضوری با رعایت اصول بهداشتی و موازین منطبق با ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد که عده‌ای از بازاریان و کاسبان بازار بلورفروشان و... در آن مشارکت داشتند و ظرف مدت کوتاهی پول مورد نیاز برای خرید وسایل ضروری و امکانات اولیه شروع یک زندگی ساده تأمین شد. بر پایه این گزارش، از ابتدای شروع کرونا، این دومین بار است که به همت افراد خیر محله باغ آذری جهیزیه نوعروسان تهیه شده و در اختیار خانواده‌های آبرومند قرار گرفته است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید