• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 3 دی 1399
کد مطلب : 119674
+
-

کیوسک



روزنامه گاردین [انگلیس]
تعطیلی سراسری یا فاجعه ملی

روزنامه گاردین به افزایش درخواست‌ها از نخست‌وزیر انگلیس برای اعمال تعطیلی‌های گسترده پرداخته است. نوع جدید ویروس در این کشور، سرعت شیوع بالاتری دارد و همین مسئله باعث شده متخصصان و دانشمندان از دولت بخواهند تعطیلی سراسری اعلام کند. دولت از سوی دیگر، با گروه بزرگی از مخالفان تعطیلی‌ها روبه‌رو است که دست به تجمع خیابانی هم زده‌اند.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
کرونا؛ کابوس گونه جدید 

روزنامه العربی‌الجدید در صفحه نخست خود به بررسی اخبار منتشر شده در مورد ظهور گونه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس پرداخته است. به نوشته این روزنامه، درحالی‌که انتظار می‌رفت پایان سال2020، خاتمه‌ای بر ویروس کرونا باشد اما حالا روشن است که امیدی به عبور از بحران، دست‌کم در آینده نزدیک نیست.

روزنامه هاآرتص [اسرائیل]
آخرین تلاش‌ها در تل‌آویو برای جلوگیری از تکرار انتخابات

پارلمان رژیم صهیونیستی پس از اختلاف‌های ریشه‌ای در کابینه ائتلافی با رد تعیین ضرب‌الاجل برای تصویب طرح بودجه سال۲۰۲۰، این رژیم را به سمت انتخابات چهارم در عرض 2 سال کشاند. به نوشته هاآرتص، عدم‌توافق بین بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس رهبر حزب آبی سفید نیمه شب سه‌شنبه کنست را به‌صورت خودکار منحل خواهد کرد. انتخابات پارلمانی احتمالا تا 3‌ماه دیگر برگزار خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :