• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 25 آذر 1399
کد مطلب : 118897
+
-

کیوسک


روزنامه یو‌اس‌ای تودی [آمریکا]
300.000قربانی


همزمان با آغاز واکسیناسیون کرونا در آمریکا، شمار تلفات ناشی از ابتلا به ویروس در این کشور از مرز 300هزار نفر گذشت. روزنامه یو‌اس‌ای تودی عدد 300.000 را در صفحه اول خود قرار داده تا در مورد مرگ‌و‌میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا هشدار داده باشد. آمریکا با بیش از 16میلیون ابتلا، بدترین وضعیت را در میان کشورهای جهان دارد. شمار مبتلایان به کرونا در جهان، از مرز 70میلیون‌و900هزار نفر فراتر رفته و شمار فوتی‌ها نیز به یک‌میلیون‌و600هزار نفر رسیده است. در مرحله اول واکسیناسیون در آمریکا، واکسن به 2میلیون و ۹۰۰هزار نفر از کادر درمانی و افراد سالمند در معرض خطر تزریق می‌شود.



روزنامه العربی‌الجدید [قطر]
بایدن و هریس: تحلیف غیررسمی

به‌نوشته روزنامه العربی‌الجدید، رأی الکترال نمایندگان آمریکا به بایدن و هریس، حکم تنفیذ غیررسمی برای این دو چهره پیش از تاریخ 20ژانویه را دارد. بر این اساس، می‌توان گفت بازی پرهزینه ترامپ برای شکایت‌های سریالی علیه نتیجه انتخابات در ایالت‌های مختلف عملا به پایان کار رسیده و او باید برای خداحافظی از کاخ‌سفید آماده شود.


روزنامه الاخبار [لبنان]
لندن‌لیکس: چگونه در لبنان انقلاب بسازیم؟

روزنامه الاخبار در گزارش نخست خود به بررسی اسناد سری منتشرشده از سوی برخی رسانه‌های انگلیسی درباره استراتژی دولت این کشور برای لبنان پرداخته است. براساس این اسناد، سازمان جاسوسی انگلیس به‌دنبال ایجاد شبکه‌ای از جوانان معترض شیعی و مسیحی برای ایجاد موج انقلابی در کشور و خلق آشوب است. تضعیف مقاومت لبنان علیه اسرائیل از دیگر اهداف این شبکه ارزیابی می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :