• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 12 آذر 1399
کد مطلب : 117608
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ وبیناری درباره ادیان ابراهیمی


وبینار «همسایه من کیست؟ ادیان ابراهیمی در دوران کووید» با حضور سیدمصطفی محقق‌داماد، ربی لین گوتلیب و اسقف جان برایسون چَین برگزار می‌شود. این وبینار با حمایت مرکز میان‌ایمانی نیویورک، کلیسای جامع مسیحی واشنگتن و اتحادیه اوانجلیست‌های جهان برگزار می‌شود. زمان برگزاری وبینار، 13آذر1399، ساعت7:30 به‌وقت تهران است. این وبینار به‌صورت زنده از سایت انجمن‌علمی فلسفه دین ایران (philor.org) پخش خواهد شد.

اجرای اپرای «عروسک پشت پرده»

اپرای «عروسک پشت پرده» با الهام داستانی از صادق‌هدایت در اپرای سلطنتی دانمارک اجرا می‌شود. به گزارش همشهری، اپرای «عروسک پشت پرده» اثر «امیرمهیار تفرشی‌پور» از ۱۸آذر (۸دسامبر۲۰۲۰) به‌مدت 5شب در سالن اپرای شهر کپنهاگ دانمارک به روی صحنه خواهد رفت. متن این اثر براساس داستانی از نویسنده معاصر ایران، صادق هدایت به رشته تحریر درآمده است. لینک این اجرا در سالن اپرای شهر کپنهاگ دانمارک عبارت است از:https://kglteater.dk/det-sker/sason-20202021/gastespil/the-doll-behind-the-curtain

فراخوان سومین دوره جایزه «الوند»

سومین دوره جایزه ادبی «الوند» فراخوان داد. به گزارش همشهری، دبیرخانه این جایزه (کتاب سال شعر «الوند» و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) در سومین دوره برگزاری، با تمهیدات مختص دوران شیوع ویروس کرونا، از شاعران و ناشران دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند. شاعران و ناشران می‌توانند فایل PDF کتاب‌ چاپ اول خود را که در سال۱۳۹۸ در ایران منتشر شده برای دبیرخانه بفرستند. مهلت ارسال آثار پایان آذر۱۳۹۹ است و بــرگــزاری آیین پایانی هم غیــرحضـوری خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید