• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 21 فروردین 1397
کد مطلب : 11708
+
-

عشق سن‌وسال نمی‌شناسد

عشق سن‌وسال نمی‌شناسد

محمدحسین عباسی
سرخیو راموس و جرارد پیکه، تقریبا بر سر همه مسائل اختلاف‌ نظر دارند اما در یک موضوع به تفاهم رسیده‌اند و آن، مدل ازدواج‌شان است. ستاره‌های خط دفاعی رئال و بارسا هر دو با زنانی ازدواج کرده‌اند که چندین سال از خودشان بزرگ‌تر هستند. در دنیای سیاست نخست وزیر فرانسه امانوئل مکرون 39ساله با بریجیت 64ساله ازدواج کرده، در دنیای سینما نیز کیت بکینسل و میت رایف 22سال اختلاف سنی دارند. چنین زوج‌هایی در دنیای فوتبال هم به جز راموس و پیکه، ستاره‌های دیگری این نوع رابطه را انتخاب کرده‌اند و اتفاقا این شرایط، در بیشتر موارد موجب پیشرفت‌شان شده است.
 سرخیو راموس
سرخیو و پیلار روبیو سال2012 در مراسم توپ طلا با هم آشنا شدند. راموس به عنوان یکی از بهترین‌های سال در این مراسم حضور داشت و روبیو به عنوان روزنامه‌نگار و مجری به مراسم دعوت شده بود. این زوج در کنار هم 3پسر دارند. فرزند اول آنها سرخیو جونیور سال2014 به‌دنیا آمد، فرزند دومشان مارکو یک سال بعد متولد شد و سومین فرزند آنها الخاندرو به تازگی به‌دنیا آمده است. راموس این اواخر به‌خاطر تولد سومین فرزند، یکی از دیدارهای رئال مادرید را از دست داد. کاپیتان رئال مادرید و تیم‌ملی اسپانیا و استاد گلزنی در ثانیه‌های پایانی حالا 32ساله است. 8سال کوچک‌تر از همسرش پیلار روبیو.
 جرارد پیکه
همه چیز از یک جشن تولد شروع شد. رابطه‌ای که خیلی‌ها انتظار داشتند به سرعت از هم بپاشد، تا امروز قرص و محکم مانده است. شکیرا 41ساله است و جرارد پیکه 31سالگی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد. این زوج در کنار هم دو پسر به نام‌های میلان و ساشا دارند. در دوره‌های زمانی مختلف، شایعه‌های زیادی در مورد این دو نفر مطرح شده است. حتی این اواخر نیز صحبت از جدایی آنها کاملا جدی به‌نظر می‌رسد اما پیکه با انتشار ویدیویی از پشت صحنه کنسرت شکیرا به همه شایعه‌ها پایان داد. خواننده کلمبیایی و ستاره اسپانیایی بارسا، یکی از جذاب‌ترین زوج‌های دنیای فوتبال به شمار می‌روند. اواخر سال2017، شکیرا به‌خاطر مشکل تارهای صوتی ناچار شد تور اروپایی کنسرت‌هایش را لغو کند اما او به کمک جرارد دوباره بهبود یافته و به زودی تورش را شروع خواهد کرد.
 هنریک مختاریان
هنریک در منچستریونایتد معمولا یک بازیکن نیمکت‌نشین بود اما ظاهرا کارهای مهم‌تری برای انجام دادن داشت. او بعد از انتقال به منچستر از دورتموند، با «جود سیسه» آشنا شد. همسر سابق جبرئیل سیسه، جود یک تاجر موفق است که این روزها با مختیاریان زندگی می‌کند. او 14سال بزرگ‌تر از هنریک است.
پاپاراتزی‌‎ها معتقدند علاقه جود به شهر لندن، یکی از دلایل پیوستن مختیاریان به آرسنال
محسوب می‌شود.
 سسک فابرگاس
در آخرین ماه‌های حضور در لندن و عضویت در باشگاه آرسنال، مسیر زندگی سسک فابرگاس کاملا عوض شد. آشنایی با «دانیلا سیمن» روند زندگی این فوتبالیست را عوض کرد. او 12سال جوان‌تر از همسر لبنانی‌اش است و هیچ فرصتی را برای ستایش از او در شبکه‌های اجتماعی از دست نمی‌دهد. دانیلا قبل از آشنایی با سسک، دوفرزند داشت که حالا هر دو نفرشان با فابرگاس زندگی می‌کنند. این زوج، دودختر به نام‌های لیا و کاپری و یک پسر به نام لئوناردو را نیز به خانواده شلوغ‌شان اضافه کرده‌اند. هافبک چلسی چند جلسه دادگاه را با همسر سابق دانیلا سیمن پشت‌سر گذاشت تا حق قانونی نگهداری از فرزندان او را به‌دست بیاورد. بسیاری از هواداران فابی اعتقاد دارند که حواشی زندگی با سیمن، باعث افت فاحش کیفیت این بازیکن و از دست رفتن تمرکز او شده است.
 مائورو ایکاردی
داستان زندگی مائورو ایکاردی را دیگر همه می‌دانند. او در اولین ماه‌های انتقال به ایتالیا از آرژانتین، در خانه دوست صمیمی‌اش مکسی لوپز زندگی می‌کرد. مدتی بعد مکسی از همسرش جدا شد و با مائورو ایکاردی ازدواج کرد تا جنجال‌های وحشتناکی در زندگی ایکاردی اتفاق بیافتد. مکسی موضوع را به رسانه‌ها کشاند و در جریان بازی حاضر به دست دادن با ایکاردی نشد. مائورو اما توجهی به حاشیه‌ها نداشت و زندگی‌اش را با وندا ادامه می‌داد. او 6سال کوچک‌تر از وندا نارا است. وندا یکی از قدرتمندترین زنان شاغل در فوتبال  ایتالیا به شمار می‌رود و حالا در نقش مدیربرنامه همسرش نیز فعالیت می‌کند.
این زوج دو فرزند دختر دارند و از دو فرزند ازدواج قبلی وندا با مکسی لوپز نیز نگهداری می‌کنند. این خانواده شلوغ و جذاب به‌شدت در فضای مجازی نیز فعال هستند و حتی برای سگ‌های‌شان نیز صفحه اینستاگرام ساخته‌اند.
 عادل رامی
نامزد عادل رامی 19سال از خود او بزرگ‌تر است. طرفداران دنیای مد و سینمـــا، پامـــــلا اندرسون را به خوبی می‌شناسند. این بازیگر و مدل کانادایی 50ساله، این روزها در مارسی با ملی‌پوش تیم‌ملی فرانسه زندگی می‌کند. عادل که سابقه حضور در میلان و سویا را دارد، همیشه زندگی شخصی آرامی داشته و حالا نیز زندگی با اندرسون این آرامش را تحت تاثیر قرار نداده است. جالب اینجاست که رامی به خوبی انگلیسی بلد نیست و همسرش نیز به خوبی با زبان فرانسوی آشنایی ندارد و آنها در حالی وارد رابطه شده‌اند که کلمات مشترک زیادی بلد نیستند.
 زلاتان
ایبرا و نامزدش «هلنا سگار» در 14سال گذشته با هم زندگی کرده‌اند و هیچ چیزی نتوانسته آنها را از هم جدا کند. اگر ایبرا در فوتبال غوغا کرده، هلنا نیز در دنیای اقتصاد یک نام آشنا به شمار می‌رود. این زوج سوئدی که این روزها در آمریکا زندگی می‌کنند، صاحب دو پسر به نام‌های مکسیمیلیان و وینسنت هستند. زلاتان علاقه‌ای ندارد زندگی‌اش را با هواداران به اشتراک بگذارد و پسران و همسر او نیز اهل شبکه‌های اجتماعی نیستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید