• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 2 آذر 1399
کد مطلب : 116521
+
-

ورزشی/ روزگار فقر و قناعت در لیگ

پرسپولیس که از کمبود مهاجم گلزن رنج می‌برد، اولین پیروزی فصل را با یک پنالتی و حداقل گل جشن گرفت


اولین برد پرسپولیسی‌ها در لیگ بیستم در یک‌روز بارانی مقابل نفت‌آبادان رقم خورد. شاگردان گل‌محمدی که فصل را با تساوی بدون گل مقابل سایپا آغاز کرده بودند، عصر دیروز موفق شدند با نتیجه یک بر صفر نفت‌آبادان را شکست دهند و با 4‌امتیاز موقتا به رده چهارم جدول صعود کنند.
پرسپولیس همانند دیدار با سایپا، بازی را هجومی آغاز کرد، اتفاقی که باعث شد نفت عقب بکشد و موقعیت‌های زیادی به پرسپولیس بدهد. بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس و درخشش فرزین گروسیان باعث شد تا دروازه نفت تا دقیقه چهلم بسته بماند اما در نهایت قرمز‌ها با پنالتی که کنعانی‌زادگان گرفت از میهمان خود پیش افتادند. سیامک نعمتی بازیکنی بود که با گل کردن پنالتی طلسم 130‌دقیقه‌ای پرسپولیس در گل نزدن را شکست. در نیمه دوم پرسپولیس کمی عقب رفت و این نفتی‌ها بودند که جلو کشیدند اما با این وجود نتوانستند موقعیت‌ خاصی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.
پرسپولیس در نیمه مربیان برنامه خاصی برای حمله کردن نداشت و در نهایت بازی را با اختلاف حداقلی از نفت برد. اتفاق ویژه این بازی هم زمانی رقم خورد که یحیی در اعتراض به اعلام خطای پشت محوطه جریمه پرسپولیس، زیر توپ زد تا از کنار خط اخراج شود و بازی نفت مسجدسلیمان را به راحتی هرچه تمام‌تر از دست بدهد. به هر حال پرسپولیس 3‌امتیاز را گرفت اما ضعف این تیم در خط حمله کماکان نمایان است و باید دید گل‌محمدی می‌تواند در ادامه لیگ و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا این ضعف را برطرف کند یا خیر.
دیروز قرار بود پیکان و شهرخودرو هم دیگر بازی هفته دوم را برگزار کنند، دیداری که تنها پس از 22‌دقیقه به دلیل بارش شدید باران لغو شد. مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند؛ این بازی در صورت بهبود شرایط آب‌و‌هوایی امروز برگزار خواهد شد. جالب اینکه دیدار هفته اول پیکان در لیگ برتر هم به تعویق افتاده بود!

این خبر را به اشتراک بگذارید