• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 2 آذر 1399
کد مطلب : 116496
+
-

سرقت 20میلیونی با دمپایی و زیرشلواری

جوان سارق وقتی نیمه‌های شب با دمپایی و زیرشلواری از خانه بیرون آمد هوس سرقت به سرش زد و با دستبرد به‌خودروی همسایه مقدار زیادی ارز به ارزش 20میلیون تومان نصیبش شد.
به‌گزارش همشهری، چندی قبل مردی به پایگاه سوم پلیس آگاهی رفت و گفت: کیفش که حاوی مدارک و مقداری ارز بود از صندوق عقب خودروش‌اش سرقت شده است. او گفت: ماشینم را در نزدیکی خانه‌مان پارک کرده بودم اما صبح متوجه شدم کیفم که داخلش مدارکم و مقداری ارز به ارزش حدود 20میلیون تومان بود سرقت شده است. به‌دنبال این شکایت با حضور مأموران تیم مبارزه با سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محل سرقت، تحقیقات در این‌باره شروع شد. مأموران در همان بررسی‌های اولیه موفق شدند عامل سرقت را شناسایی کنند. اطلاعات به‌دست آمده نشان می‌داد مردی حدود ساعت 4 بامداد با دمپایی و زیرشلواری به کوچه می‌آید و بعد از چند دقیقه پرسه زدن به‌ خودروی شاکی دستبرد می‌زند.
ادامه تحقیقات مأموران نشان می‌داد که سارق یکی ازساکنان همان منطقه است که از خودروی همسایه‌اش سرقت کرده است. در این شرایط مأموران با شناسایی دقیق این متهم توانستند به دستور دادیار دادسرای ناحیه15 او را دستگیر کنند. وقتی متهم به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت به سرقتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و گفت: شب حادثه بی‌خوابی به سرم زده بود و برای سرقت از خانه خارج شدم. با دمپایی و زیرشلواری از خانه بیرون آمدم و چند دقیقه در کوچه بودم که خودروی شاکی را دیدم و تصمیم به سرقت گرفتم. او ادامه داد: خیلی سریع توانستم صندوق عقب خودرو را باز و کیفی که داخلش بود سرقت کنم. داخل آن مقداری دلار بود که دلارها را فروختم و مدارک و کیف را در سطل زباله انداختم و فکرش را هم نمی‌کردم که کسی متوجه این سرقت شود و پلیس بتواند دستگیرم کند. سرهنگ قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در این‌باره گفت: به‌دنبال اعترافات متهم وی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :