• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 27 آبان 1399
کد مطلب : 116047
+
-

همراهی عدلیه با مصوبات کرونایی

قضایی
همراهی عدلیه با مصوبات کرونایی

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اعلام شرایط ویژه برای مقابله با کرونا در کشور، رعایت کامل همه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم را بهترین کمک به کادر درمان در این شرایط دانست. سیدابراهیم رئیسی که روز گذشته در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه سخن می‌گفت، تصریح کرد: شرایط موجود اجرای قاطع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از موضع حاکمیتی و نظارت بر این فرایند را می‌طلبد و نظارت بر اجرا، شرط موفقیت این تصمیمات است. به گزارش میزان، رئیسی ضمن تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای کاهش تراکم در مجموعه اداری و مراجع قضایی گفت: دادستان کل کشور به‌عنوان عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان بازرسی کل کشور باید مشکلات و کمبودهای این حوزه و مأموریت‌هایی را که بر عهده دستگاه قضایی قرار دارد، پیگیری کنند.

لبخند آمریکا، حلاوتی ندارد
رئیس قوه قضاییه در بخشی از سخنان خود، با اشاره به تحولات سیاسی در آمریکا گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند خود را یک جامعه پیشرفته نشان دهند اما ناکام ماندند و امروز برای ما و همه ملت‌ها روشن است که آنها می‌خواهند با تاکتیک تهدید و تحریف بر جوامع و افکار و اندیشه‌های مردم دنیا تسلط یابند ولی تهدیدات آنها تأثیری بر جامعه روشن و بصیر ما نخواهد داشت.
 رئیسی با تأکید بر اینکه لبخندها و شیرینی‌های آمریکایی حلاوتی در کام مردم ما ایجاد نمی‌کند و باید مقابل نظام سلطه با قدرت ایستاد، ادامه داد: ارسال پالس‌های غلط برای آمریکایی‌ها پیام ملت ایران نیست و پیام ملت ما به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مقاومت و ایستادگی فعال و تولید قدرت در حوزه امنیت و اقتصاد و نمایش اقتدار ایران در همه عرصه‌هاست. وی همچنین متذکر شد که نباید برای آمریکایی‌ها پیام ضعف فرستاد و ارسال پیام ضعف و پالس غلط، هیچ تناسبی با پیام ملت بزرگ ایران ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید