• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 25 آبان 1399
کد مطلب : 115801
+
-

با مردم / مردم به فکر جانشان باشند

با مردم / مردم به فکر جانشان باشند


فرض کنیم که هیچ تعطیلی و محدودیتی نباشد و دولت فقط اقدامات درمانی را دنبال کند آیا مردم نباید به فکر جان خودشان باشند. کرونا به هیچ احدالناسی رأفت وملایمت نمی‌کند و بدیهی است که قبل از مسئولان و دولت همه مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه ندهند آسیب‌های این ویروس خطرناک گسترده‌تر شود و با مراعات ریشه آن را بخشکانند. 
خلیلی از تهران 

  کمبود شیر در اصفهان 
هم‌اکنون کارخانه‌های بزرگ لبنی در اصفهان به تولید شیر اقدام می‌کنند و تولید در کارخانه‌های کوچک‌تر اصفهان به حداقل رسیده است. به‌عنوان یکی از شاغلین این کارخانه‌های کوچک تقاضا می‌کنم مسئولان به داد برسند زیرا به‌علت محدودیت‌های غذایی و گرانی جو، کنجاله، سویا و ذرت شیر گران شده است و واحدهای کوچک‌تری مثل ما نمی‌توانند شیر را تهیه و فرآوری کنند. چرا نهاده‌های دامی در گاوداری‌ها نباید تامین شود که اکنون به این وضعیت برسیم که ادامه آن می‌تواند بدتر هم باشد.
دهقان از اصفهان

   بیمارستان‌های متروکه تهران را احیا کنند
حدود 20 سال است بیمارستان جورجانی در خیابان دماوند و بیمارستان مادر در چهارراه تختی تعطیل و متروکه شده است و جا دارد در این موقعیت حساس که از لحاظ بیماری کرونا در بدترین وضع هستیم و از طرفی  بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها بر کشور ما اعمال می‌شود مسئولان که خودشان اطلاعات دقیق‌تری از اموال و مستغلات این چنینی دارند آنها را آماده استفاده کنند.
محمد حسین عسگری از تهران 

    برخورد جدی با متصرفان اراضی ملی دهلران چه شد؟
مدت‌هاست مسئولان از برخورد جدی با متصرفان اراضی ملی دهلران و بازگشت این زمین‌ها خبر می‌دهند اما به‌نظر می‌رسد اینها حرف است و در عمل همچنان عده‌ای اقدام به تصرف و حصارکشی و حتی ساخت‌و‌ساز‌ در اراضی ملی می‌کنند.
 نوری از ایلام

  جلوی قولنامه‌های دستی در بازار خودرو را بگیرند
خرید و فروش مسکن به هر روی تحت نظارت و تأیید مهر بنگاه‌های املاک است، حالا چقدرقیمت‌ها از سوی ناظران کنترل می‌شود، نمی‌دانیم، اما در مورد خودرو وضع فرق می‌کند و در این مورد خریدار و فروشنده قولنامه دستی با قیمت توافقی در هر کوی و برزنی می‌نویسند و نظارتی هم نمی‌شود. طبیعی است که با این روند باید انتظارافزایش بیشتر قیمت‌ها را هم داشته باشیم.
عباس‌زاده از تهران 

   سرعت اینترنت در خراسان جنوبی واقعا اسفبار است
در چند روز گذشته خبر سقوط دانش‌آموز قائنی که برای دستیابی به اینترنت پرسرعت به ارتفاع رفته بود همه را ناراحت کرد اما بعد از آن مسئولان مدام می‌گویند ساعت سقوط وی زمان برگزاری کلاس آنلاین نبوده یا اصلا گوشی نداشته و امثالهم. از مسئولان تقاضا داریم از پرداختن به حواشی بپرهیزند و اصل موضوع را دریابند و آن اینکه در خراسان جنوبی اینترنت تعطیل است.
مریم از قائن خراسان جنوبی

   کوی نصر نیازمند سرعتگیر مناسب است
ابتدای گیشا کوی نصر نیازمند سرعتگیر مناسب و کارآمد است تا تصادفات را کاهش دهد. ضمنا لزوم ایجاد انشعابات ورودی و خروجی از زیر گذر به خیابان اصلی گیشا(کوی نصر) شدیدا درجهت بهینه نمودن ترافیک منطقه احساس می‌شود. 
ج. عامری از تهران 

   امیدواریم خبر ساخت واکسن‌های ایران جدی باشد 
در خبرها خواندم که نخبه‌های پرافتخار ایران واکسن‌های مختلفی برای مبارزه با کرونا ساخته‌اند و چند مورد از آنها به لیست سازمان جهانی بهداشت راه یافته است که این واقعا ستودنی است. امیدواریم مسئولان ودولتمردان محترم ماحصل اختراعات و ابتکارات این عزیزان درزمینه درمان ویروس کرونا را هرچه سریع‌تر به مرحله خط تولید و به‌دست عموم مردم برسانند. 
محمدزاده از مشهد

   اصناف سمنان تعطیلی ساعت 18را معتبر نمی‌دانند
محدودیت تعطیلی اصناف غیرضروری از ساعت ۱۸ در سطح استان سمنان جدی گرفته نشده و حضور در خیابان‌ها نشان می‌دهد که در این استان چه خبر است. اغلب هم به شوخی می‌گویند 18قدیم یا جدید و همه مغازه‌ها همچنان باز هستند و مردم هم از این باز بودن استقبال می‌کنند و خبری از خلوت شدن شهر نیست.
پاکدل از سمنان

  جاده خیرآباد زنجان ایمن نیست
جاده خیرآباد در 30کیلومتری زنجان که بسیار پرتردد است، پرتگاه دارد و فاقد ایمنی لازم است. لطفاً بررسی شود.
مقدم از زنجان 

   اجرای طرح خیابان حافظ در اسلامشهر چه شد؟
شهرداری اسلامشهر پاسخ دهد که بلاتکلیفی طرح خیابان حافظ تا چه‌زمانی ادامه دارد. به‌دلیل نیمه کاره ماندن این طرح، ساخت و سازهای بسیاری انجام شده و مسئولان هم پاسخگو نیستند.
سلامی از اسلامشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید