• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 14 آبان 1399
کد مطلب : 114790
+
-

کیوسک/ روزنامه یو‌اس‌ای‌تودی [آمریکا] / نوبت مردم آمریکا


روزنامه یو‌اس‌ای تودی خطاب به مردم آمریکا نوشته است: «الان همه‌‌چیز به ‌عهده شماست.» این روزنامه نوشته که نامزدها طی چند‌ماه برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند و اکنون این رأی‌دهندگان هستند که سرنوشت آمریکا را تعیین می‌کنند. یو‌اس‌ای‌تودی به 230هزار قربانی کرونا، آمار بالای بیکاری، گسست اجتماعی و تشدید نژادپرستی در آمریکا اشاره کرده و از مردم خواسته براساس این واقعیات رأی دهند.

روزنامه نیویورک‌تایمز [آمریکا]
آمریکا در انتظار پایان تلخ


نیویورک‌تایمز در گزارشی به پایان ماراتن انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با رسیدن به روز رأی‌گیری پرداخته کرده است. به نوشته این روزنامه، تنش حاکم بر رقابت‌ها میان 2نامزد اصلی انتخابات، اکنون به اضطراب در میان رأی‌دهندگان تبدیل شده است؛ اضطرابی که خود را در تعطیلی فروشگاه‌های بزرگ و مراکز شهرها نشان داده است.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
انتخابات قرن


روزنامه العربی الجدید جلد خود را به رخداد بزرگ انتخابات آمریکا اختصاص داده است؛ انتخاباتی که به نوشته این روزنامه از اهمیتی بی‌سابقه در تاریخ آمریکا برخوردار است. در گزارش العربی الجدید آمده: شهروندان آمریکا با انتخاب خود، نه‌تنها سرنوشت این کشور بلکه سرنوشت و مسیر پیش روی جهان طی سال‌های آینده را تعیین خواهند کرد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید