• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 30 مهر 1399
کد مطلب : 113769
+
-

نکته بازی

حتما باید کارد به استخوان برسد؟
بعد از یک هفته فشار، بخش اعظم مطالبات برانکو به‌حساب او واریز شد.مدیران استقلال هم صبح دوشنبه برای تحت‌تأثیر قرار دادن تجمع اعتراضی هواداران، 200هزار دلار از طلب شفر را واریز کردند و گفتند بقیه پول او را همین روزها می‌دهند. امیدواریم این ادعا هم صحت داشته باشد. وقتی امکان فراهم شدن پول، در بدترین شرایط اقتصادی و ارزی وجود دارد، چرا مدیران گرامی اجازه می‌دهند کارد به استخوان برسد و بعد اقدام می‌کنند؟ استقلالی‌ها اگر اسفند پارسال پول شفر را می‌دادند، 10میلیارد  تومان جلو بودند، پنجره‌شان بسته نمی‌شد و می‌توانستند از بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان استفاده کنند. خب، چرا این همه هزینه مالی، روانی و حیثیتی به باشگاه تحمیل می‌کنید؟

هر بازیکن، یک مربی
استقلال با نفت مسجدسلیمان بازی دوستانه داشته و 2بر یک برنده شده است. یکی از حاشیه‌های این بازی، حضور همزمان 3مربی در کنار زمین بوده است. در روزی که محمود فکری از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد، آرش برهانی، صمد مرفاوی و حنیف عمران‌زاده به‌طور مستمر از لب خط تیم را کوچ می‌کردند این در شرایطی است که کارشناسان می‌گویند هنگام مسابقه، فوتبالیست‌ها آنقدر در جریان بازی غرق می‌شوند که حتی حرف سرمربی را هم نمی‌شنوند. بعد در استقلال تعداد دستیاران آنقدر زیاد است که عملا هر بازیکن، یک مربی دارد. در این میان، آرش برهانی، سرمربی تیم امید استقلال شده، اما فکری به او گفته هم آنجا باش و هم در تیم بزرگسالان بمان. آقا میدان انقلاب هم اینقدر «داد زن» ندارد.

مگر قرار نبود دوربین راه ندهید؟
باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به صداوسیمای آذربایجان شرقی خواهان پخش مسابقات این تیم در لیگ بیستم به‌صورت اچ‌دی شده است. تراکتوری‌ها حتی اعلام آمادگی کرده‌اند برای نصب دوربین‌های جدید با صداوسیما همکاری کنند. خیلی هم اتفاق خوبی است. مردم همه جای ایران حق دارند زیباترین تصاویر را ببینند. فقط یک سؤال؛ مگر تراکتوری‌ها زمستان گذشته هر دو پایشان را در یک کفش نکرده بودند که دیگر دوربین به ورزشگاه راه نمی‌دهند؟ مگر نمی‌گفتند چون فلان گزارشگر یک جمله طعنه‌آمیز بر زبان آورده، دیگر اجازه پخش بازی‌ها را نمی‌دهند؟ پس چرا الان دنبال ارتقای کیفی تصاویر هستند؟ آهان؛ چون کرونا آمده و تماشاگر به ورزشگاه نمی‌رود؟  این چیزها برازنده یک مدیریت منسجم نیست. کاش همیشه به دور از عصبانیت و شتاب‌زدگی موضع بگیریم که بعدا حرف‌مان دو تا نشود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید