• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 29 مهر 1399
کد مطلب : 113669
+
-

کیوسک

روزنامه‌ آی [انگلیس]
واکسن کرونا 5‌ماه دیگر می‌رسد


  روزنامه ‌آی چاپ لندن در گزارشی به نقل از یکی از مشاوران دولت انگلیس نوشته است که روند تولید واکسن در این کشور در مراحل پایانی است اما به تعطیلات کریسمس نمی‌رسد. به نوشته این روزنامه، 5شرکت انگلیسی در حال کار روی واکسن کرونا هستند و تا‌ماه مارس سال 2021(فروردین 1400) محصول خود را روانه بازار می‌کنند. تعطیلات کریسمس و سفرهای آن می‌تواند انگلیس را در بحران کرونا بیش از پیش فرو ببرد. روزنامه ‌آی همچنین نوشته است که شرکت‌های انگلیسی احتمالا اوایل سال آینده میلادی به دارویی برای درمان کرونا نیز دست پیدا خواهند کرد.

روزنامه گاردین [انگلیس]
بحران کرونا در شمال انگلیس


  روزنامه گاردین به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها در مناطق شمالی انگلیس پرداخته است. به نوشته این روزنامه، اطلاعات فاش شده دولتی نشان می‌دهد درحالی‌که موج دوم شیوع ویروس کرونا در این کشور آغاز شده، بیمارستان‌های مناطق شمالی تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید ندارند. گاردین نوشته که به عنوان مثال در منچستر، 82درصد تخت‌ها را بیماران مبتلا به کرونا اشغال کرده‌اند و این وضعیت رسیدگی به دیگر بیماران را با مشکل روبه‌رو کرده است.

روزنامه الاخبار [لبنان]
حریری پنجشنبه نخست‌وزیر است


  روزنامه الاخبار در گزارش نخست خود به بحران دولت لبنان اشاره کرده و می‌نویسد: با وجود تأخیر یک هفته‌ای در رایزنی‌های سیاسی از سوی میشل عون، تا‌کنون مخالفان حریری نتوانسته‌اند هیچ گزینه مطرح دیگری را به جای او معرفی کنند. در این گزارش همچنین به نقل از منابع آگاه گفته شده حزب‌الله به‌رغم حمایت از نخست‌وزیری حریری، هیچ تعهدی مبنی بر پذیرش شرایط صندوق بین‌المللی پول نداده است.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :