• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 28 مهر 1399
کد مطلب : 113513
+
-

نصف استقلال در دسترس نیست

چند نفر کرونا گرفته‌اند، خارجی‌ها نیامده‌اند، ستاره تیم تمدید نکرده و بدنساز باشگاه هم رفته است

نصف استقلال در دسترس نیست

در فاصله 12روز تا شروع لیگ برتر، شرایط تیم استقلال چندان روبه‌راه نیست و نمی‌توان گفت این تیم در فاصله کوتاه باقیمانده برای نخستین بازی فصل به‌خوبی آماده خواهد شد یا نه. کادر فنی استقلال هنوز و هر روز در معرض رفت‌وآمدها و تغییرات جدید است و نیمی از بازیکنان اصلی این تیم نیز به دلایل مختلف ازجمله ابتلا به بیماری کرونا در تمرینات غایب هستند.
 
خارجی‌ها نیامده‌اند، داخلی‌ها بیمارند
آبی‌پوشان استقلال روز گذشته نیز در زمین شماره2ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند و این در حالی بود که فرشید اسماعیلی، سینا خادم‌پور، محمد دانشگر و مهدی مهدی‌پور به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا و یا مشکوک بودن تست‌های خود در تمرین حضور نداشتند. دانشگر و مهدی‌پور که تست آنها مشکوک بوده فعلا راهی قرنطینه شده‌اند تا بعد از تست مجدد تکلیف آنها روشن شود. در همین حال مهدی قائدی و عارف غلامی نیز به‌دلیل همراهی تیم ملی در سفر به ازبکستان و ترکیه هنوز به اردوی استقلال بازنگشته‌اند و قرار است امروز و فردا تمرینات خود را با آبی‌پوشان آغاز کنند. دیروز از جمع ملی‌پوشان استقلال فقط رشید مظاهری در تمرین حضور داشت. بازیکنان خارجی تیم نیز هنوز به تهران برنگشته‌اند؛ دیاباته که ظاهرا حساب‌هایش تسویه شده و هیچ طلبی ندارد هنوز بازنگشته و میلیچ هم هنوز بلاتکلیف است و باید بعد از پرداخت مطالبات قرارداد جدیدی با او بسته شود. تکلیف علی کریمی هم هنوز با آبی‌ها روشن نشده و او با پیشنهادهایی از داخل و خارج روبه‌روست. با این اوصاف استقلال تمریناتش را بدون تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود پیگیری می‌کند و این برای تیمی که 12روز دیگر باید در لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان برود چندان خوب نیست.
 
بدنساز تیم رفت، برهانی پست گرفت
در همین حال کادر فنی استقلال نیز روز گذشته مجددا دستخوش تغییراتی شد. مسعود مومنی که به‌عنوان مربی بدنساز کنار استقلالی‌ها حضور داشت، بعد از صحبت با محمود فکری از جمع آبی‌ها جدا شد تا استقلال دنبال گزینه دیگری برای جانشینی او باشد. آرش برهانی هم بعد از چند روزی که زمزمه سرمربی شدن او در تیم امید استقلال به گوش می‌رسید نهایتا به این پست رسید و رسما سرمربی امیدها شد. سعید مراغه‌چیان، رئیس آکادمی باشگاه استقلال که روز گذشته در تمرینات بزرگسالان هم حاضر شده بود رسما اعلام کرد آرش برهانی جایگزین رضا حسن‌زاده در راس کادر فنی تیم امید استقلال خواهد شد. نکته مهم این است که برهانی قرار نیست از کادر فنی بزرگسالان جدا شود و به‌طور همزمان در تیم امید هم فعالیت خواهد کرد.
 
تنبیه انضباطی برای خاطیان دوحه
در باشگاه استقلال روز گذشته تصمیم‌گیری درخصوص بازیکنان بی‌انضباط و حاشیه‌ساز این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز انجام شد. سیدحسین حسینی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی 3بازیکنی بودند که به‌دلیل حاشیه‌های سفر به دوحه و اتفاقات رخ‌داده در فرودگاه به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده بودند. کمیته انضباطی باشگاه استقلال دیروز حکم تنبیه این بازیکنان را صادر کرد اما این احکام رسما اعلام نشد و فقط به‌خود این بازیکنان ابلاغ شد! این بازیکنان احتمالا با جریمه نقدی روبه‌رو شده و مشکلی برای همراهی با تیم نخواهند داشت. هر چند2 نفر از این 3 نفر هم‌اکنون به‌دلیل بیماری کرونا در قرنطینه به‌سرمی‌برند. تیم استقلال در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌ خود امروز دیداری دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید