• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 22 مهر 1399
کد مطلب : 112983
+
-

خبرخطی

منطقه۴ برای نخستین بار در کشور مسابقه دوچرخه تعادلی در بوستان پلیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پارک آموزش ترافیک منطقه در بخش شمالی بوستان پلیس مراجعه کنند.
 
منطقه8 نقاط بی‌دفاع شهری منطقه۸ روزانه بازدید و کارتن‌خواب‌ها از آنجا جمع‌آوری می‌شود. کارشناسان اداره خدمات اجتماعی شهرداری ناحیه 1 منطقه ۸ این طرح را مستمر اجرا می‌کنند.

منطقه13 گل‌های پاییزی در ورودی شرقی شهر تهران و محدوده بوستان‌ها و فضای سبز منطقه۱۳ کاشته شد. این اقدام با رویکرد زیباسازی چهره شهر و ایجاد فضاهای فرح‌بخش بوده که تاکنون 28 هزار گلدان نشا پاییزی شامل داودی، کلم زینتی، درختچه‌های زینتی و انواع رز کاشته شده‌است.


منطقه14 مرکز کارآفرینی در محله سرآسیاب دولاب ایجاد می‌شود. براساس اعلام اداره امور بانوان شهرداری منطقه 14 این مرکز کارآفرینی 60‌مترمربع مساحت دارد و عملیات عمرانی آن از هفته گذشته آغاز و پیش‌بینی شده تا آبان ماه امسال آماده بهره‌برداری شود.

منطقه15 مراسم رونمایی از سردیس شهید بروجردی در شهرک شهید بروجردی در منطقه 15 برگزار شد. در این مراسم شهردار منطقه15 و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :