• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 21 مهر 1399
کد مطلب : 112838
+
-

شهروند خبرنگار

خیرّان کمک کنند
دیوار مسجد «ولی‌الله ‌اعظم»، از 10 سال پیش به شکل نیمه مخروبه رها شده و بازسازی هم نمی‌شود. این مسجد در گذشته یکی از مساجد فعال بود اما اکنون وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به توجه مسئولان و خیّران دارد. این مسجد در جنت‌آباد مرکزی، نبش بلوار بعثت، کوچه شهید چهره خند شرقی قرار دارد.
علی شاکری‌/ محله جنت‌آباد

موش‌های دردسرساز
موش، باز به معضلی برای ساکنان محله «دستغیب» تبدیل شده است. با توجه به وجود جوی‌های بزرگ در خیابان‌های دستغیب و شهید «نوری نیارکی»، موش‌ها در این مکان‌ها تجمع کرده و گاهی برای بردن غذا وارد پیاده‌روها و فضای سبز درختان می‌شوند. از مسئولان درخواست می‌شود در این محدوده هم طعمه‌گذاری انجام بدهند.
روزبه محمدپور‌/ محله دستغیب

تاریکی کوچه «گلزار یازدهم»
کوچه «گلزار» یازدهم «تهرانسر» اصلی را شاید می‌توان جزو تاریک‌ترین معابر منطقه 21 دانست. تنها روشنایی این کوچه چراغ ساختمان‌ها و منازل اهالی است. در نتیجه این تاریکی اتفاق‌های زیادی در این محدوده رخ می‌دهد و اهالی چند بار شاهد تصادف خودروها با عابر و به‌ویژه بچه‌ها و حتی حیوانات بوده‌اند. کاش مسئولان اداره برق به این موضوع رسیدگی کنند.
مینا قدیول/ محله تهرانسر

خودروهای غیر‌مجاز پسماندهای خشک
‌‌ تردد خودروهای غیر‌مجاز جمع‌آوری پسماندهای خشک، هر روز در شهرک شهید «باقری» بیشتر می‌شود. چندی پیش شاهد بودم که یکی از همین خودروها از سوی عوامل شهرداری توقیف شد. اما گویا تعداد این خودروها بیشتر است. خودروها صبح‌های زود و هنگام غروب در شهرک پرسه می‌زنند. از مسئولان تقاضای رسیدگی بیشتر داریم.
مهربانو شریفی / محله شهید باقری

این خبر را به اشتراک بگذارید