• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 7 مهر 1399
کد مطلب : 111459
+
-

ساخت‌وساز با آب شرب

در شرایطی که شهر تهران با کمبود آب مواجه است، نمی‌دانم چرا شرکت آب و فاضلاب به آب مصرفی واحدهای در حال ساخت، توجهی نمی‌کند. بسیاری از املاک در حال ساخت برای کارهای عمرانی خود از آب شرب استفاده می‌کنند و کسی هم به آنها اخطار نمی‌دهد. برای مثال، در بلوار «بعثت» محله «جنت‌آباد» کلی ساختمان در حال ساخت است که همگی از آب تصفیه شده استفاده می‌کنند.  
زهره مالکی
 محله جنت‌آباد

کرونا در میدان آزادی
در شرایط شیوع ویروس «کرونا» و افزایش آمار مبتلایان، چرا با اغذیه‌فروشی‌های محدوده میدان «آزادی» برخوردی نمی‌شود. در این میدان، چند ساندویچ‌فروشی سیار وجود دارد که اصلاً اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، چه برسد که پروتکل‌ها را رعایت کنند. چند بار از محدوده این میدان عبور کرده‌ام و هر بار وضع بدتری را دیده‌ام. 
مینا رسولی‌
 محله استادمعین

خطر در کمین شهروندان 
به تازگی در خیابان «قباد شمالی»، از ابتدای جاده مخصوص ورودی قباد شمالی تا خیابان «پارک نرگس»، برخی از خودروها با سرعت زیادی‌‌ تردد می‌کنند. در حالی‌که در این محدوده چند مدرسه وجود دارد. همچنین این محدوده محل عبور و مرور عابران برای استفاده از پارک نرگس و کودکان دوچرخه‌سوار است.  
آرش کاویانی
 محله تهرانسر

دسترسی به بزرگراه امکان‌پذیر نیست
یکی از مشکلات شهروندانی که در محدوده دریاچه سکونت دارند،‌ تردد از مسیر خیابان «دریاچه» به سمت بزرگراه «شهید خرازی» است. دسترسی به سمت بزرگراه شهید خرازی شرق ایجاد شده است اما معلوم نیست به چه دلیلی امکان‌‌ تردد خودروها وجود ندارد. به همین دلیل، شهروندان مجبور به طی مسافت طولانی و دورزدن‌های پی در پی هستند تا بتوانند به بزرگراه شهید خرازی وارد شوند. 
ایمان مهدیانی
 محله چیتگر

این خبر را به اشتراک بگذارید