• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 18 فروردین 1397
کد مطلب : 11142
+
-

گل نزن لعنتی!

گل نزن لعنتی!

روزانه 151هزار و 600نفر طبق آمار گوگل در جهان می‌میرند؛ یعنی هر ساعت 6هزار و 316نفر. حالا خدا نکند یکی از این بیش از 15هزار نفر بلافاصله بعد از گلزنی آرون رمزی از دنیا رفته باشند؛ فورا همه‌جای دنیا درباره بدشگونی گل‌های هافبک ولزی آرسنال توئیت می‌کنند. او در بازی لیگ اروپا مقابل زسکا مسکو دو گل برای آرسنال زد که گل دوم او واقعا عجیب و استثنایی بود و به فاصله دو روز پس از گل قیچی رونالدو به‌عنوان نامزد جایزه پوشکاش که به زیباترین گل هر سال تعلق می‌گیرد مطرح شد. در همین حین اریک بریستو، قهرمان 5دوره دارت جهان در گذشت، در لس‌آنجلس زلزله‌ای به‌قدرت 3/5ریشتر حوالی شهر لس‌آنجلس در جنوب غربی آمریکا را لرزاند، 6نفر در شرایط جوی مه‌آلود توچال در ارتفاعات تهران گرفتار شدند و البته یک‌روز پیش از آن هم ری ویلکینز، بازیکن سابق تیم‌ملی انگلیس، در سن ۶۱سالگی بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان درگذشت.
خیلی‌ها با نحس بودن گل‌های رمزی شوخی می‌کنند اما این را بدانیم اروپایی‌ها خیلی خرافاتی هستند و بسیاری از آنها چنین موضوعی را باور دارند. گل قبلی او در بازی با میلان در همین تورنمنت مصادف شده بود با درگذشت استیون هاوکینگ. شروع نحسی آرون رمزی با گلش در سال2009 به ساوتهمپتون آغاز شد که 3روز بعد سناتور تد کندی فوت کرد. در 11اردیبهشت2011 به منچستر یونایتد گل زد و روز بعد از آن اسامه بن‌لادن، رهبر القاعده توسط نیروهای آمریکایی کشته شد. استیو جابز قربانی بعدی او بود که 5ماه بعد، بعد از گلزنی رمزی به تاتنهام به دیار باقی شتافت. تقریبا دو هفته بعد در دقایق تلف‌شده موفق شد به مارسی گل بزند که این گل مصادف شد با کشته شدن معمر قذافی، دیکتاتور لیبی. در دومین ماه از سال2012 گلزنی او به ساندرلند با درگذشت ناگهانی ویتنی هوستون، خواننده مشهور پاپ همزمان شد. یک سال و یک ماه بعد با پیراهن تیم‌ملی ولز پنالتی‌اش را مقابل اسکاتلند گل کرد که بعد از این گل ری ویلیامز، ستاره شهیر بسکتبال آمریکا و بوریس برزوفسکی، سرمایه‌دار روس مردند. گل او به فاصله یک ماه مانده تا سال نو میلادی2014 به کاردیف به درگذشت ناگهانی پل پارکر، بازیگر جوان سینما منجر شد. در مرداد2014 در جام خیریه به منچسترسیتی گل زد و رابین ویلیامز، بازیگر و کمدین آمریکایی خودکشی کرد. در نهمین روز سال2016 هم گلش به ساندرلند با مرگ دیوید بویی همراه بود. یک هفته بعد به لیورپول گل زد تا آلن ریکمن بازیگر بمیرد. کمتر از دو ماه بعد از کار ننشست و در داربی لندن به تاتنهام گل زد و نانسی ریگان، همسر رونالد ریگان در سن94سالگی فوت کند. مرداد یک سال بعد به لستر گل زد و بروس فورسیث، ستاره تلویزیونی مرد. گلش به میلان در همین اواخر باعث مرگ سر کن داد کمدین شد و مرگ استیون هاوکینگ هم نتیجه گل دیگر او به میلان بود. از جمله افرادی که در فاصله چند روز بعد از گل‌زنی رمزی مرده‌اند می‌توان به دیوید فراست، شیموس هینی، پل واکر، ریچارد آتنبورو، جرج مایکل، ماریو سوارس، راجر مور، چستر بنینگتون، گرگ آلمن، نیکی هایدن و البته مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد.
آرون ریشه‌ای عبری یا شاید مصری دارد. گفته می‌شود اولین‌بار برادر بزرگ‌تر حضرت موسی چنین نامی داشت و ما او را با نام هارون می‌شناسیم. آرون به معنای کوه بلند یا متعالی و تمجید شده است. آرون مردی فوق‌العاده شگفت‌انگیز و یک عاشق واقعی بر روی زمین است؛ خیلی شیرین، مهربان، بامزه، هوشمند، گرم، قابل اعتماد، صادق، و هرکسی که در زندگی خود یک آرون (هارون) دارد، خیلی خوش شانس است و این «خوش‌شانسی» دقیقا برعکس چیزی است که از گل‌های آرون داستان ما در آرسنال سراغ داریم. رمزی هم ریشه‌ای عربی دارد و اشاره‌ای است به جزیره حرم یا رم و این نام در اردو هم استفاده می‌شود؛ به‌معنای سیر وحشی!
آرون رمزی یکی از حمایت‌کنندگان مالی صندوق جهانی حیات‌وحش و طرفدار حیوانات است و در عین حال با شرکت الیت مدل منجمنت به‌عنوان مدل فعالیت می‌کند و سفیر مک‌دونالد هم هست. او در 355بازی باشگاهی 59گل به ثمر رسانده که بخشی از این گل‌ها همزمان با مرگ یک چهره سرشناس بوده است. در 52بازی ملی هم موفق به 13بار گلزنی شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید