• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 5 مهر 1399
کد مطلب : 111216
+
-

بازارچه سنتی فرهنگسرای ملل

فرهنگسرای ملل روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته میزبان هنرمندان و شهروندان در بازارچه سنتی هنر است. «مریم صالحی» مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرا با بیان این خبر گفت: «هدف از برپایی بازارچه هنرهای خانگی و دستی عرضه انواع محصولات صنایع‌دستی هنرمندان منطقه شامل زیورآلات، تابلوهای هنری، سوغات استان‌ها، انواع سنگ‌های تزیینی و دکوراتیو است.» بازارچه ایوان هنر در ایوان فرهنگسرا ساعت 9 تا 20 روزهای پایان هفته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود. 

شاهنامه خوانی
نشست‌های کتابخوانی و شاهنامه‌خوانی فرهنگسرای فشم در ایام همه‌گیر شدن ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود. این نشست‌ها و جلسه‌های هم‌اندیشی با هدف تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاشتن تجربیات با حضور شاعران و دوستان اهل ادبیات، برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای فشم به شماره 26504535 تماس بگیرند. 

مسابقه «حماسه حسینی»
کتابخانه داودیه به مناسبت اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی با عنوان «حماسه حسینی» را برگزار می‌کند. «شیوا علی عسگری» مدیر کتابخانه داودیه با بیان این خبر گفت: «هدف از برپایی این مسابقه‌ ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش و تعمق شناخت شهروندان از الگوهای دینی است. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب حماسه حسینی شهید مرتضی مطهری را مطالعه کنند و از 7 تا 17 مهر ماه طی 10 روز به سؤالات مسابقه در صفحه اینستاگرام کتابخانه به نشانی library_davoodiyeh پاسخ دهند. 

روزنه‌های زندگی
سلسله کلیپ‌های آموزشی، انگیزشی و روان‌شناسی از مجموعه تولیدات تصویری هر هفته در فضای مجازی فرهنگسرای ابن‌سینا منتشر می‌شود. «سارا هوشمند» مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای ابن‌سینا با اعلام این خبر گفت: «این کلیپ‌ها با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی در کانال تلگرامی فرهنگسرا منتشر می‌شود. هر هفته یک کلیپ با موضوعات مختلف با حضور خلیل سیدزاده روان‌شناس به همراهان و اعضای فرهنگسرای ارائه می‌شود.» اهالی برای دریافت این کلیپ‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آموزش فرهنگسرای ابن‌سینا با شماره 88088301 تماس بگیرند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید