• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مهر 1399
کد مطلب : 111032
+
-

نکته بازی

به‌به؛ چقدر عالی هستیم ما
تیم‌های ایرانی هی همینطوری گل نمی‌زنند و اوت می‌شوند، اما این چیزی از بار خودستایی‌های آنان کم نمی‌کند. شهرخودرو با تیم دوم الهلال که فقط یک تعویضی داشته مساوی کرده، بعد محمد نوازی می‌گوید: «الهلال بدون بازیکن هم قدرتمند است. » عین این است که بگویی دریا بدون آب هم متلاطم است. در همین راستا سپاهان در بازی با العین امارات بدون گل متوقف شد تا از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار برود. با این حال توتونی، سرمربی این تیم گفته: «خیلی خوب با سیستم العین وفق پیدا کردیم. » آقا کدام سیستم؟ العین با 13گل خورده از مدت‌ها پیش حذف شده بود و فقط محض رفع تکلیف به زمین آمده؛ بعد این تیم را نبرده‌اید و ادعای تاکتیکی دارید؟ عین محمدرضا ساکت که بعد از باخت قبلی تیم به النصر گفت همه به آینده سپاهان خوش‌بین شدند!

نماینده پرسپولیسی‌ها در العربی؟
آقا دلار گران شده، قطری‌ها هم زیاد پول می‌دهند. در عین حال قرارداد مهدی ترابی هم با پرسپولیس «سوراخ» داشته و او با نهایت استفاده از این حفره، یکطرفه فسخ کرده و رفته است. ترابی بیرون از زمین هم به اندازه داخل میدان فرصت‌طلب بود. او خیلی سریع به‌عنوان نخستین نفر قراردادش را فسخ کرد تا نشان بدهد از خیلی قبل‌تر تصمیمش را گرفته بود. حالا اما استاد بعد از مواجهه با انتقادات فراوان، دست به قلم شده و یک متن شاعرانه بلند بالا نوشته که قشنگ قلابی بودنش توی ذوق می‌زند. از همه جای متن بیشتر، با آن بخشی مشکل داریم که ترابی گفته: «حس می‌کنم نماینده 40 میلیون پرسپولیسی در خارج از کشور هستم.» برادر مگر رفتی رئال مادرید؟ نماینده داشتن در العربی به چه درد ملت می‌خورد؟ پولت را بگیر، بقیه‌اش را هم ول کن.

واقعاً چه فکری کردید؟
بعضی مواقع این باشگاه‌های کشورهای عربی تصمیماتی می‌گیرند که حیرت‌انگیز است. به همین التعاون عربستان نگاه کنید؛ مربی‌اش را اخراج کرده، با مربی موقت دیدار اول برابر پرسپولیس را برگزار کرده و خوب هم ظاهر شده. بعد سرمربی جدید را شب بازی دوم به قطر آورده و درحالی‌که هنوز اسم بازیکنان تیمش را یاد نگرفته، روی نیمکت نشانده است. نتیجه‌اش هم شد تکرار شکست. حالا باز ما نجابت کردیم و فقط یک گل زدیم، الشارجه بی‌مروت که التعاون را 6تایی کرد. بامزه اینجاست که هر 6گل هم در نیمه مربیان به ثمر رسید تا آقای «اتریس کارتیرون» شاهکار کرده باشد. حتی اسپانیا هم وقتی رسوایی توافق لوپتگی با رئال مادرید رخ داد، سرمربی جدید نیاورد و فرناندو هیرو سکان هدایت تیم را به‌دست گرفت. اینها چه فکری می‌کنند که وسط تورنمنت مربی خارجی می‌آورند؟









 

این خبر را به اشتراک بگذارید