• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 2 مهر 1399
کد مطلب : 111021
+
-

الو محله

تیر برق معارض را جمع‌آوری کنید
منطقه 17_ در ماه‌های اخیر تعداد زیادی از تیرهای برق معارض کوچه‌ها و خیابان‌های ناحیه یک جمع‌آوری شدند، اما هنوز تیر چراغ‌برق فرسوده خیابان شهید یکتا ثانی جمع‌آوری نشده است. این تیر برق مقابل پارکینگ یک ساختمان مسکونی قرار دارد و رفت‌وآمد به پارکینگ این ساختمان را دشوار کرده است.
صادق عبداللهی/ کاسب و ساکن محله امامزاده حسن(ع)

پاسخ مسئول: بررسی‌های لازم برای حذف زوائد ترافیکی معابر انجام شده و تیرهای برق که در رفت‌وآمد خودروها و عابران مشکل ایجاد کنند، تعویض یا جابه‌جا می‌شوند.
  مهدی نوروزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردارمنطقه17

راه‌اندازی سریع‌تر سرای محله اسماعیل‌آباد

منطقه 19- یکی از تقاضاهای مهم اهالی محله اسماعیل‌آباد، داشتن یک سرای محله است تا بتوانند در آن مشارکت بیشتری با اعضای شورایاری داشته باشند و در جریان اتفاقات محله قرار بگیرند. شنیده‌ایم که این سرای محله در دست ساخت است، اما درخواست ما این است که با سرعت بیشتری مراحل ساخت آن انجام شده و هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
جمعی از ساکنان محله اسماعیل‌آباد

راه‌اندازی سریع‌تر سرای محله اسماعیل‌آباد

 یکی از تقاضاهای مهم اهالی محله اسماعیل‌آباد، داشتن یک سرای محله است تا بتوانند در آن مشارکت بیشتری با اعضای شورایاری داشته باشند و در جریان اتفاقات محله قرار بگیرند. شنیده‌ایم که این سرای محله در دست ساخت است، اما درخواست ما این است که با سرعت بیشتری مراحل ساخت آن انجام شده و هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
جمعی از ساکنان محله اسماعیل‌آباد

پاسخ مسئول: سیزدهمین سرای محله منطقه19 در محله اسماعیل‌آباد در حال ساخت است و تاکنون 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. در حال حاضر فعالیت سفت‌کاری و دیوارکشی ساختمان این مجموعه به اتمام رسیده و عملیات نازک‌کاری دیوارهای داخل و نصب سنگ پله‌ها در حال انجام است.
محمدمهدی گندمی، معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه19

مناسب‌سازی معابر برای معلولان

 منطقه 20_ تردد توانیاب‌ها در خیابان 24متری دشوار است و پلکانی بودن پیاده‌رو در بخش‌هایی از این خیابان، آنها را با مشکل مواجه می‌کند. از مسئولان شهرداری می‌خواهیم اقداماتی برای مناسب‌سازی معابر برای‌‌ تردد آسان معلولان انجام دهند.
مجتبی خلیلی، ساکن محله جوانمرد

پاسخ مسئول: در اجرای طرح ابتکاری کمپین «محله دسترس پذیر» در شهرری این مشکل برطرف خواهد شد.
فرهاد افشار، شهردار منطقه20

این خبر را به اشتراک بگذارید