• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 1 مهر 1399
کد مطلب : 110931
+
-

با مردم

   پشتیبانی برنامه شاد حتی پاسخگوی خود معلمان نیست
بیش از 6‌ماه از به کارگیری نرم‌افزار شاد برای تحصیل آنلاین دانش‌آموزان می‌گذرد ولی هنوز اشکالات آن پابرجاست و با شروع سال تحصیلی بار دیگر نمود عینی پیدا کرده است. بسیاری از دانش‌آموزان نمی‌توانند در برنامه چیزی آپلود کنند و تکالیفشان را بفرستند و حتی نمی‌توانند حضور و غیابشان را ثبت کنند. وقتی مشکلات به معلمان اعلام می‌شود آنها عنوان می‌کنند که پشتیبانی شاد پاسخگوی معلمان و کادر آموزش هم نیست. آیا بهتر نیست مسئولان اجازه دهند از نرم‌افزارهای موجود که امتحان خود را پس داده‌اند استفاده شود و از دنیای مجازی استفاده بهینه برای نسل آینده داشته باشیم.
پارسا خواجویی‌کرمانی از تهران

  دستگیری 3شهردار در استان تهران واقعا تأسف‌بار است
اینکه همزمان 3شهردار در شهریار، رودهن و لواسان دستگیر شده‌اند، نشان‌دهنده ضعف مدیریت‌ها، انتخاب‌های نابجا و نسنجیده و احترام قائل نشدن برای سرمایه‌های ملی و مردمی است. وقتی در نزدیکی پایتخت به سادگی افراد در پست‌های مدیریتی تخلف می‌کنند سؤال این است که در شهرهای دورتر از مرکز چه خبر است. واقعا تأسف‌بار است.
محمدی از تهران

    گاز مدارس گناباد قطع است
گاز مدارس گناباد از محل بدهی سال گذشته مدارس به شرکت گاز قطع است و با وجود شروع سال تحصیلی و نزدیک بودن فصل سرما هنوز وصل نشده است. حتی سماور گازی مدرسه قابل استفاده نیست و به جای آن از سماور برقی یا فلاسک شخصی استفاده می‌شود. البته مسئولان در پاسخ به پیگیری‌ها گفته‌اند که گاز بیش از 80مدرسه قطع است و تنها مدرسه شما نیست. آیا با همدلی قطع گاز باید به استقبال فصل سرما برویم؟
بازیار از گناباد

این خبر را به اشتراک بگذارید