• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 1 مهر 1399
کد مطلب : 110904
+
-

جذب صفر نفر

سرنوشت لیست فرهاد مجیدی چه شد؟

با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل گذشته، شایعات زیادی در مورد بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال به گوش می‌رسید. با وجود این خود مجیدی زودتر از این حرف‌ها با باشگاه قطع همکاری کرد و پس از مدتی در یک مصاحبه افشاگرانه، به‌طور رسمی لیست نفرات مورد علاقه‌اش برای حضور در استقلال را منتشرکرد. فرهاد ادعا کرده از یک‌ماه پیش از پایان فصل این فهرست را به مدیران باشگاه داده و آنها اعتنایی نکرده‌اند. حالا اما در شرایطی که سرنوشت فصل نقل‌وانتقالات تا حدود زیادی روشن شده، تعقیب سرنوشت نفرات حاضر در لیست مجیدی می‌تواند جالب باشد.
   دانیال اسماعیلی‌فر: طبیعی بود که همه مدعیان لیگ برتر از جذب مدافع راست ذوب‌آهن استقبال کنند. اسماعیلی‌فر در لیست یحیی گل‌محمدی هم بود. با وجود این حضور او بین گزینه‌های فرهاد مجیدی از آن جهت جالب است که استقلال در این پست وریا غفوری را در اختیار داشت. نهایتا اما سپاهان اجازه خروج دانیال از اصفهان را نداد و او را از سرخابی‌های تهرانی قاپید.
  رضا اسدی: با وجود ترافیک شدید در میانه میدان استقلال، فرهاد مجیدی نام رضا اسدی، هافبک دفاعی گرانقیمت تراکتور را هم در فهرستش گنجانده بود. اسدی که ابتدای فصل گذشته از سایپا به تراکتور پیوست، اصلا تمایلی به ادامه حضور در فوتبال ایران نشان نمی‌دهد. او به تازگی اعلام کرده قراردادش را از مدت‌ها قبل با یک تیم اروپایی بسته و با وجود دریافت پیشنهادهایی با ارقام بسیار بالا، حاضر نیست در لیگ برتر بماند.
  احسان حاج‌صفی: سومین خرید «غیرممکن» در فهرست فرهاد مجیدی هم احسان حاج‌صفی بود؛ بهترین بازیکن فصل گذشته تراکتور که با این باشگاه یک سال دیگر قرارداد دارد و ظاهرا تنها درصورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند جدا شود. طبیعتا جذب احسان، آن هم از تیم متمول تبریزی اصلا کار ساده‌ای نیست. مدت‌هاست که گفته می‌شود حاج‌صفی در آستانه پیوستن به لیگ یونان قرار دارد؛ گرچه اگر هم این اتفاق رخ ندهد بسیار بعید است کسی در ایران بتواند او را از تراکتور جدا کند.
  آرمان رمضانی: مهاجم سایپا با وجود آمار نه‌چندان جالبش در گلزنی، در فهرست فرهاد مجیدی قرار داشت. جالب‌تر اینکه او به شکل ناگهانی و غیرمنتظره سر از پرسپولیس درآورد. رمضانی فعلا برای دقایقی در 2 بازی آسیایی سرخ‌ها برابر التعاون به میدان رفته که نمایش او چندان مورد توجه قرار نگرفته است.
  آرمین سهرابیان: این مدافع سابقه بازی در استقلال را هم دارد، اما در لیست مازاد آندرا استراماچونی قرار گرفت و به سایپا رفت. او فصل گذشته یکی، دو گل حساس برای سایپا زد تا مجیدی از بازگشتش استقبال کند، اما فرهاد رفت و باشگاه هم تمایلی به جذب این بازیکن نشان نداد.
  صالح حردانی: در اتفاقی بسیار عجیب، در متن منتشر شده از سوی فرهاد مجیدی اسم «عادل حردانی» به‌عنوان یکی از بازیکنان مورد نظر او منتشر شده بود؛ درحالی‌که عادل حردانی مهاجم دهه 70 فوتبال ایران است. شاید منظور مجیدی صالح حردانی بوده که در این صورت او مدافع فولاد خوزستان است و در نقل‌وانتقالات خبری در مورد جابه‌جایی‌اش منتشر نشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :