• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 31 شهریور 1399
کد مطلب : 110781
+
-

مرادمند: پس از امضا با استقلال به باشگاه پرسپولیس رفتم

خرید جنجالی استقلال در گفت‌وگو با همشهری توضیح داده که چرا دریک روز سر از دو باشگاه رقیب درآورد

مرادمند: پس از امضا با استقلال به باشگاه پرسپولیس رفتم

 امیرحسین اعظمی- خبرنگار

محمدحسین مرادمند، یکی از چهره‌های ویژه فصل نقل‌و‌انتقالات امسال بود؛ بازیکنی که ابتدا با استقلالی‌ها صحبت کرد و تنها پس از چند دقیقه سر از باشگاه پرسپولیس درآورد! او حالا استقلالی شده، اما شوخی با او در فضای مجازی هنوز ادامه دارد. او در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از دلایل حضورش در باشگاه پرسپولیس گفته است.

 اینکه حالا قرار است پیراهن استقلال را بر تن کنی، چه احساسی داری؟
برای همه فوتبالیست‌ها حضور در استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خاص است و من هم احساس بسیار خوبی دارم که حالا عضوی از یک تیم ریشه‌دار و بزرگ هستم. امیدوارم در استقلال عملکرد خوبی داشته باشم تا هواداران و کادر فنی هم از عملکردم راضی باشند.
 فکر نمی‌کنی حضور در استقلال یک چالش سخت برای تو باشد؟
رسیدن به استقلال اتفاق مهمی بود، ولی طبیعتا اینکه چه موقعیتی در تیم داشته باشم، بسیار مهم‌تر است. من هم دنبال یک چالش جدید بودم و فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام داده‌ام. من همیشه جنگیدن و رقابت را دوست دارم.
 حالا چرا استقلال را برای ادامه فوتبالت انتخاب کردی؟
اولین و مهم‌ترین هدفم قهرمان شدن با استقلال در لیگ برتر است. من می‌دانم این قهرمانی چقدر برای هواداران اهمیت دارد؛ خصوصا در شرایطی که استقلال چند فصل قهرمان نشده است.
 فکر می‌کنی با پیراهن استقلال به تیم ملی هم برسی؟
من به این موضوع فکر می‌کنم، ولی نگاه مربیان تیم ملی هم مهم است. من باید کیفیت خوبی از خودم نشان بدهم تا شانس رسیدن به تیم ملی را هم داشته باشم.
 بحث قرارداد بستن تو با استقلال و حضور در باشگاه پرسپولیس و از همه مهم‌تر آن جمله معروفت، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
من دوست ندارم درخصوص این مسائل صحبت کنم و کاری به حاشیه‌ها و حرف‌هایی که بعضی‌ها می‌زنند، ندارم. من قبلا هم یک‌بار توضیح دادم که چرا به باشگاه پرسپولیس رفتم. من با استقلال قرارداد امضا کردم، ولی چون هنوز از شهرخودرو رضایتنامه نداشتم، امکان نداشت که بحث خبر حضورم در استقلال رسانه‌ای شود. در آن شرایط آقای گل‌محمدی با من تماس گرفت که مذاکره کنیم. او بزرگ‌تر و مربی من بوده و نمی‌توانستم به‌صورت تلفنی همه حرف‌ها را بزنم و بگویم که با استقلال قرارداد امضا کرده‌ام. من به دیدار گل‌محمدی رفتم تا این موضوع را به او منتقل کنم. هنگامی که وارد باشگاه پرسپولیس شدم، آقای رسول‌پناه در آنجا حضور داشت و همانجا شنیدم آقای گل‌محمدی در محل تمرین تیمش اعلام استعفا کرده است. وقتی این موضوع را شنیدم بلافاصله باشگاه پرسپولیس را ترک کردم و به خبرنگاران گفتم فردا تکلیف تیم جدیدم را مشخص می‌کنم؛ چون حقیقتا رضایتنامه نداشتم. می‌توانید از مسئولان باشگاه استقلال سؤال کنید که چه ساعتی با من قرارداد بستند و قبل از حضور در باشگاه پرسپولیس کارم با استقلال تمام ‌شده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید