• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 31 شهریور 1399
کد مطلب : 110727
+
-

شهروند خبرنگار

تعطیلی جایگاه گاز
در هفته اخیر، خبری مبنی بر ایجاد تغییرات در خروجی جایگاه گاز بزرگراه «آبشناسان» منتشر شد که خوشحالی اهالی منطقه را به همراه داشت که جای تقدیر از مدیران شهری منطقه دارد. اما مشکل این است که این جایگاه از مدتی پیش تعطیل شده و مردم برای تهیه گاز مجبور به طی مسیر طولانی هستند. اگرچه وظیفه شهرداری نیست، اما کاش برای بازگشایی این جایگاه‌کاری انجام شود.
ایمان کاویانی‌/ ساکن خیابان امام حسین(ع)

در انتظار ساخت بازاره تره‌بار
از مدت‌ها پیش مسئولان قول دادند که در محه «امامزاده عبدالله»(ع) بازار میوه تره‌باری ساخته می‌شود، اما سال به نیمه رسید و خبری از این بازار نیست. ساکنان محله امامزاده عبدالله(ع) جزو قشر کم درآمد هستند که خرید از مغازه‌ها چندان در توانشان نیست و برای خرید مجبورند مسافت طولانی طی کنند. مسئولان رسیدگی کنند.
زهرا منیری‌/ ساکن محله امامزاده عبدالله(ع)

اتوبوس‌ها به موقع نمی‌رسند
خط اتوبوسرانی ۲۵۵ منطقه 21 که در مسیر پایانه «استقلال» به پایانه «آزادی»‌‌‌ تردد دارد به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است. مردم صبح‌ها گاهی مجبورند تا یک ساعت منتظر رسیدن اتوبوس بمانند و در نتیجه دیر به محل کارشان برسند. هزینه تاکسی‌ها هم آنقدر بالاست که برای قشر کم درآمد‌‌‌ تردد با تاکسی و خودروهای عبوری به صرفه نیست. دلیل دیر رسیدن اتوبوس در چنین خط شلوغی معلوم نیست.
رحیم محمدپور‌/ ساکن شهرک استقلال

نبود غرفه بازیافتدر محله‌ها
در خبرها از اجرای طرح «کاپ» در محله‌های مختلف منطقه 22 گفته می‌شود، اما در برخی محله‌ها هنوز طرح اجرایی نشده، شهروندان متقاضی تفکیک زباله در مبدا، سردرگم شده‌اند. برای مثال، ساکنان شهرک «خرازی» علاقه‌مند به تفکیک زباله در مبدأ هستند. اما در محله غرفه بازیافتی وجود ندارد. از سویی مخزنی هم نیست تا زباله‌های خشک خود را در آن قرار دهند.
زیبا رئوفی‌/ ساکن شهرک خرازی

این خبر را به اشتراک بگذارید