• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 30 شهریور 1399
کد مطلب : 110680
+
-

روزنامه دیلی‌تلگراف [انگلیس]

محدودیت‌های جدید برای مقابله با موج دوم کرونا

کیوسک
محدودیت‌های جدید برای مقابله با موج دوم کرونا

دیلی‌تلگراف در گزارشی به آغاز موج دوم کرونا در انگلیس و برنامه‌های دولت برای مقابله با آن پرداخته است. نخست‌وزیر انگلیس ضمن هشدار در مورد آغاز موج دوم کرونا، اعلام کرده که دولت به‌زودی محدودیت‌هایی در سراسر کشور اعمال خواهد کرد. هم‌اکنون بیش از 13میلیون نفر در شمال و شمال‌غرب انگلیس مشمول قوانین منع رفت‌وآمد هستند.
به‌عبارت دیگر، به‌دلیل افزایش سرعت شیوع ویروس، از هر 5انگلیسی، 1نفر در خانه مانده است. به نوشته دیلی‌تلگراف، بوریس جانسون طی سخنانی در دانشگاه آکسفورد، به آغاز موج دوم کرونا در فرانسه و اسپانیا اشاره کرده و گفته است که تکرار این وضعیت در انگلیس نیز اجتناب‌ناپذیر است و باید برای مقابله با آن آمادگی داشت.
 دولت اخیرا «قانون 6نفر» را پیاده کرده که براساس آن تجمع بیش از 6نفر ممنوع است. وضعیت در انگلیس بسیار وخیم بوده‌ و آمار مبتلایان ناگهان به 6هزار نفر در روز رسیده است.
 پیش از این، آمار ابتلای روزانه حدود 3هزار و 200نفر بود. در میان کشورهای اروپایی، انگلیس با بدترین وضعیت شیوع کرونا مواجه است. تاکنون در این کشور 386هزار نفر به کرونا مبتلا شده و حدود 42هزار نفر نیز در اثر ابتلا جان داده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید