• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 30 شهریور 1399
کد مطلب : 110579
+
-

بورس تایر و رینگ خودرو


      اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که با کمبود و افزایش شدید قیمت انواع تایر خودروهای سواری، قادر به دریافت لاستیک سهمیه‌ای از مجاری قانونی نشده و قصد تعویض لاستیک فرسوده خودرویتان با پرداخت هزینه آن در بازار آزاد را دارید باید سری به راسته فروشندگان تایر در خیابان امیر کبیر تهران بزنید.
       در این راسته بازار انواع تایر‌های ایرانی و خارجی و لوازم جانبی مرتبط با آن البته با قیمت بالاتر به متقاضیانی عرضه می‌شود که ناگزیر به تعویض لاستیک فرسوده خودرویشان هستند یا اینکه با وجود رشد هزینه‌ها هنوز قصد استفاده از تایرهای خاص برای اسپرت‌کردن خودروهایشان را دارند.
       اگر مهارت لازم برای تشخیص کیفیت و تاریخ انقضای تایر خودرو را ندارید بهتر است با افراد خبره به این راسته بازار بروید یا اینکه حداقل به تاریخ مصرف درج شده روی این تایرها توجه کنید. همچنین برای انتخاب نوع تایر متناسب با خودرویتان باید اعداد و کدهای درج شده روی دیواره بیرونی که در حقیقت شناسنامه آن محسوب می‌شود را مدنظر قرار دهید.
       در بورس تایر و لوازم جانبی خیابان امیرکبیر می‌توانید علاوه بر خرید انواع تایر و رینگ و لوازم جانبی آن از برخی خدمات مانند تعویض تایر، بالانس، چکاپ دوره‌ای برای جابه‌جاکردن تایرها و پنچرگیری نیز استفاده کنید.
      هنگام خرید فریب تبلیغات فروشندگان برای استفاده از تایرهای خارجی را نخورده و توجه داشته باشید که انواع تایر ایرانی خودروهای سواری نیز از قیمت، کیفیت و عمر مناسبی برخوردار بوده و هزینه کمتری به را شما تحمیل می‌کند. فروشندگان این راسته بازار در روزهای عادی از ساعت 10صبح تا 10شب به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید