• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 29 شهریور 1399
کد مطلب : 110484
+
-

با فرشتگان

زندگینامه شهدای دفاعمقدس منطقه یک با عنوان «با فرشتگان» طی هفته دفاعمقدس در فضای اینستاگرام فرهنگسرای ملل منتشر میشود. «مریم صالحی» مدیر روابطعمومی این فرهنگسرا گفت: «این برنامه با هدف آشنایی جوانان با زندگی شهیدان منطقه، اجرا ودر قالب کلیپهایی در فضای مجازی بارگذاری میشود. نخستین کلیپ تهیه شده درباره زندگینامه شهید محمدحسن چیذری است.» علاقهمندان میتوانند این برنامه را از صفحه اینستاگرام فرهنگسرای ملل به نشانی farhangsaramelal1 دنبال کنند.

سلام بر ابراهیم
مسابقه مجازی کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در فرهنگسرای فشم برگزار میشود. «منصوره صالحی» مدیر فرهنگسرای فشم گفت: «در این مسابقه نسخهای از کتاب در کانالهای مجازی فرهنگسرای فشم، بارگذاری و پس از پایان مهلت مطالعه و خوانش، سؤالات بهصورت تستی در اختیار شرکتکنندگان قرار داده میشود.» علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره 26504535 تماس بگیرند.

مردان بیادعا
نمایشگاه عکس «مردان بیادعا» به مناسبت هفته دفاعمقدس در فضای مجازی کتابخانه داودیه برپا میشود. «شیوا علی عسگری» مدیر کتابخانه داودیه با بیان این خبر گفت: «هدف از برگزاری این نمایشگاه‌‌‌ ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و انقلابی است.
علاقهمندان برای تماشای عکسها در فضای مجازی از دوم مهرماه میتوانند به نشانی library_davoodiyeh مراجعه کنند.

تابستانی که گذشت
مسابقه «تابستانی که گذشت» در فضای مجازی کتابخانه مصطفی رحماندوست برای گروه سنی 7 تا 12 ساله برگزار میشود. «مریم داودی» مدیر کتابخانه گفت: «این مسابقه با هدف بهینهسازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و‌‌‌ ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار میشود. علاقهمندان میتوانند خاطرات خود را در قالب داستانک و قصههای کوتاه از تابستان با موضوعات کنار خانواده، سفر ممنوع همراه با خلاقیت، نوآوری و کرونا حداکثر در 10خط بنویسند و تصویر نوشته خود را به نشانی اینستاگرام LIBMOSTAFARHAMANDOST ارسال کنند
 

این خبر را به اشتراک بگذارید