• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 29 شهریور 1399
کد مطلب : 110481
+
-

«همایون نورچه ای»/ شهردار ناحیه 2 منطقه 3:

اولویت امسال، ساخت مسیر دوچرخه‌سواری است

میز گفت‌وگو
اولویت امسال، ساخت مسیر دوچرخه‌سواری است

 کاهش پیامهای شهروندی محلههای امانیه و حسنآباد زرگنده در سامانه 137 نسبت به سال گذشته نشان از رضایتمندی ساکنان ناحیه 2 از عملکرد شهرداری این ناحیه دارد. به دلیل همین رضایت و کاهش پیامهای شهروندی این محلهها با «همایون نورچه ای» شهردار ناحیه 2 منطقه 3 درباره اقدامات انجام شده در ناحیهاش گفتوگو کردیم.

  از فعالیتهایی که در ناحیه2 سبب افزایش رضایت شهروندان شده است بگویید.
سعی و تلاش من و همه همکارانم در ناحیه جلب رضایت شهروندان و ایجاد رفاه شهرنشینی است. بنابراین برای رضایت صد در صدی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. 2 محله امانیه و حسنآباد زرگنده ویژگیهای خاصی دارند. محله حسنآباد زرگنده یکی از محلههایی است که بافت فشرده مسکونی و فرسوده دارد. امسال از ابتدای سال تاکنون حدود 15 هزارمترمربع لکهگیری در 300 نشانی انجام دادهایم که قریب به 13 هزار و 500مترمربع آن در محله زرگنده و بقیه هم در محله امانیه اجرا شده است. در معابری مثل خیابان عمرانی که حدود 8 سال آسفالت نشده بود با توجه به نیاز شهروندان طی 4 ماه اخیر به طول 655متر روکش آسفالت، انجام و دسترسی شهروندان و‌‌‌ تردد آنها به شکل حائز اهمیتی اصلاح شد.

  از اجرای طرح توسعه مسیر دوچرخهسواری در خیابان ولیعصر(عج) چه خبر؟
 اولویت امسال ما در شهرداری ناحیه 2 فراهم کردن بستر مسیر دوچرخهسواری است. مسیری به طول 4هزار و 300متر از خیابان ولیعصر(عج) در محله امانیه واقع شده که با بهسازی این خیابان برای مسیر دوچرخه کار اساسی صورت گرفت و در کنار این طرح تعویض کفپوشهای پیادهرو، همسطحسازی خیابانها با پیادهرو، حذف پله و نصب رمپ، نوسازی پلهای عرضی و ساماندهی معابر برای‌‌‌ تردد توانیابان و سالمندان نیز اجرا شد.

  برای درختکاری این خیابان چه برنامه هایی دارید؟
کار مهم دیگر در خیابان ولیعصر(عج) کاشت نهال و درخت با همکاری سازمان پارکها و ایجاد دور باغچهای و استفاده از جدولهای مخصوص است. امیدواریم در این ناحیه از منطقه 3 با تقویت زیرساختها رضایت شهروندان را جلب کرده باشیم و همچنان بتوانیم در زیباسازی نمای بصری شهر، ایجاد امکانات رفاهی و رفع دغدغه شهروندان ساکن در بافت فرسوده همسو با هدف تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» قدم برداریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید