• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 29 شهریور 1399
کد مطلب : 110456
+
-

بورس چرخ خیاطی


      اگر به ‌دلیل شغل یا علاقه‌تان نیازمند خرید چرخ خیاطی و گلدوزی نو هستید یا قصد تعمیر و به‌روز کردن اینگونه لوازم خانگی را دارید، با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران شیوع کرونا، بهتر است سری به راسته بازار فروش و تعمیرات آن در خیابان خیام تهران بزنید.
       دراین راسته بازار که در میدان محمدیه- خیابان خیام واقع شده، فروشندگان در پاساژهای چند طبقه و بزرگ انواع چرخ‌ برقی خیاطی و گلدوزی خانگی و صنعتی برندهای معروف ایرانی از کاچیران گرفته تا ژانومه و چرخ‌های خیاطی قدیمی و برخی قطعات و لوازم آن را به مشتریان عرضه می‌کنند.
     گرچه وضعیت تامین قطعات یا تنوع چرخ خیاطی‌های ایرانی و خارجی عرضه شده در بورس چرخ خیاطی خیام نیز مانند سایر بازارها کاهش چشمگیری داشته، اما هنوز هم می‌توانید با کمی صبر و حوصله محصولات یا قطعات نو و دست‌دوم ایرانی و خارجی مناسب را پیدا کنید.
      اغلب قطعات و چرخ خیاطی‌های دست دوم عرضه شده در این راسته بازار از طریق مرزهای شرقی و کشور پاکستان راهی بازار پایتخت شده است و بدون ضمانت و گارانتی معتبر به فروش می‌رسد، پس به هنگام خرید انواع دست‌دوم چرخ خیاطی یا قطعات و لوازم مرتبط با آن در صورتی که فاقد تخصص و مهارت لازم برای سنجش میزان سلامت اینگونه محصولات هستید، بهتر است با خبرگان اینگونه لوازم خانگی مشورت کنید.
       هنگام خرید چرخ خیاطی نو به‌خصوص انواع خارجی، حتما دقت کنید که اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی با بدنه چرخ خیاطی همخوانی داشته و محصول دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باشد؛ چرا که این روزها تامین قطعات و انجام تعمیرات برخی انواع چرخ خیاطی بسیار وقت‌گیر و هزینه‌بر شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :