• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 27 شهریور 1399
کد مطلب : 110432
+
-

مهلت ثبت‌نام دستیاران شهرداری تا فرداست

مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر با تشریح جزئیات آزمون جذب دستیاران ارشد مدیران ارشد شهرداری تهران، نسبت به برخورد سیاسی با این آزمون واکنش نشان داد.
سیدمصطفی قاضی‌زاده‌هاشمی، در گفت‌وگو با همشهری آنلاین درباره اهمیت آزمون جذب دستیاران مدیران ارشد شهری، گفت: «آخرین باری که شهرداری تهران اقدام به برگزاری آزمون برای جذب نیروی انسانی کرده است به بیش از ۳۰سال قبل برمی‌گردد. البته در آزمونی هم که دهه۷۰ برای جذب نیرو در شهرداری برگزار شده، جذب به‌صورت محدود صورت گرفته است. هیچ‌گاه در شهرداری تهران جذب دستیار برای مدیران شهری که بخواهد به‌صورت عادلانه و بدون هیچ رانتی باشد، صورت نگرفته است.»
او با بیان اینکه شهرداری تهران رو به پیری است، افزود: «جذب ۲۰۰دستیار مدیران ارشد شهری حرکتی عملی در راستای جوانگرایی است. باید اعلام کنم که در شهرداری تهران در رده سنی زیر ۳۰سال مدیر نداریم و در رده سنی ۳۰ تا ۳۲سال فقط ۷مدیر حضور دارند.» قاضی‌زاده‌هاشمی درباره قوانین و مصوباتی که به این آزمون شأنیت قانونی می‌دهند نیز گفت: «برگزاری این آزمون متناسب با قوانین و مصوبات شورای شهر تهران ازجمله بند۲ ماده۹ برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران و بند۵ تبصره۲۰ بودجه۹۹ شهرداری و همچنین مصوبه هیأت دولت درباره جذب دستیار برای مدیران است.»  به‌گزارش همشهری، ثبت نام برای آزمون دستیاران ارشد شهرداری تهران تا پایان روز  28 شهریور(جمعه)بوده و متقاضیان می‌توانند به سایت سنجش مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید