• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 27 شهریور 1399
کد مطلب : 110391
+
-

بیرانوند: ایمان داشتم لک می‌درخشد

پرسپولیس هر وقت اراده می‌کند، بازی را می‌برد

بیرانوند: ایمان داشتم لک می‌درخشد


حامد لک یکی از چهره‌های ویژه بازی سه‌شنبه‌شب پرسپولیس و التعاون در لیگ قهرمانان آسیا بود؛ چهره‌ای که با سیوهای خوبش در نیمه‌اول، تیم گل‌محمدی را در بازی نگه داشت و اجازه نداد جای خالی بیرانوند در رقابت‌های آسیایی حس شود. جالب اینکه بیرانوند در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی مدعی شده از قبل به درخشش لک ایمان داشته است.

 پرسپولیس و التعاون را دیدی؟
مگر می‌شود بازی پرسپولیس را نبینم. پرسپولیس در 2بازی گذشته یک‌امتیاز گرفته بود و اگر پیروز نمی‌شد، قطعا کار برای صعود سخت می‌شد اما خوشحالم که توانست برنده از زمین بیرون بیاید.

 ولی بازی بدجور گره خورده بود.
پرسپولیس از زمان برانکو تا‌به‌حال هر بار که اراده کرده، پیروز شده و این بزرگ‌ترین نقطه قوت تیم است. به هر حال تیم چند روز قبل از شروع لیگ قهرمانان بسته شد و بازیکنان زیادی به تیم آمدند. این تیم قطعا زمان نیاز دارد تا به هماهنگی لازم برسد.

 فکر می‌کنی پرسپولیس از گروه خودش صعود می‌کند؟
یقین دارم اگر پرسپولیس بازی برگشت التعاون را هم ببرد، صعود می‌کند. البته اگر بچه‌ها مثل نیمه دوم بازی کنند حتما به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد می‌شوند و می‌توانند الدوحیل را هم شکست دهند.

 حامد لک در این بازی نمایشی عالی داشت و اجازه نداد جای خالی تو احساس شود. این موضوع را قبول داری؟
حامد دروازه‌بان بسیار خوبی است و گلری است که هم روی هوا و هم روی زمین تسلط دارد. من مطمئن بودم حامد در این بازی می‌درخشد.

 از شرایط خودت در بلژیک هم برایمان بگو.
خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم. این روزها تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارم تا هرچه زودتر آماده بازی شوم و به میدان بروم.

این خبر را به اشتراک بگذارید