• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 26 شهریور 1399
کد مطلب : 110352
+
-

با مردم

   بوی تعفن سطل‌های زباله قیامدشت را پر کرده است
سطل‌های زباله قیامدشت تهران هیچ وقت شسته نمی‌شوند و از بوی تعفن این سطل‌ها نمی‌توان در قیامدشت نفس کشید. بسیاری از شب‌ها که زباله‌ها را تخلیه می‌کنند، بو تشدید می‌شود و انبوه جانوران موذی هم که به جای خود.
میثمی از قیامدشت

   بازنشستگان بالای 65سال را نادیده می‌گیرند
در ماه‌های گذشته 10تا 15تا پیامک به نام و نام‌خانوادگی از شهر فرش آمده است که بازنشسته محترم می‌توانید بیایید از شهر فرش، فرش ماشینی، قسطی خرید کنید. بعد از مدت‌ها و پرکردن برخی چاله‌های مالی تصمیم گرفتیم 2 تخته فرش بگیریم؛ پس به این سامانه پیامک زدیم و اعلام کردیم فرش می‌خواهیم. بعد از 72ساعت زنگ زدند و پرسیدند شما چند ساله اید و اگر بالای 65سال هستید به شما فرش تعلق نمی‌گیرد. واقعا این چه حرکت شکننده و زشتی است که با بازنشستگان می‌کنند. مگر اینها خدا هستند؟ چه بسا جوانانی که فوت شده‌اند و چه بسا پیرهایی که سال‌های سال عمر می‌کنند. چرا غرور بازنشستگان را به بازی می‌گیرند؟
بازنشسته وزارت راه

   چرا ورود خودرو به چیتگر ممنوع شده است
چرا مسئولان و مدیر پارک چیتگر از ورود ماشین به داخل پارک جلوگیری می‌کنند؟ اگر منظور فاصله‌گذاری اجتماعی است، چرا پارک‌های دیگر این طورنیست؟
فرح‌بخش از وردآورد

   آیا باید منتظر شیوع بیماری‌های ناشی از موش‌ها باشیم
موش‌ها در جوی‌ها و معابر تهران به سادگی جولان می‌دهند و طمعه‌گذاری و کارهای مقطعی هم باعث کاهش شمار آنها نمی‌شود. اکنون مدت‌هاست موش‌ها در میدان شهدای خیابان ری و اغلب خیابان‌ها  رژه می‌روند. از مسئولان شهرداری عاجزانه تقاضا داریم به فکر باشند؛ چرا که بیمار‌ی‌های ناشی از فراوانی موش می‌تواند بسیار بدتر از شیوع کرونا باشد.
کرمی از تهران

   کارمزد درون شبکه بانکی در بانک سپه
اکنون مدت‌هاست که بانک حکمت ایرانیان و سپه ادغام شده‌اند و دیگر تابلویی به نام حکمت ایرانیان وجود ندارد، اما در کمال تعجب وقتی برای جابه‌جایی پول از کارت حکمت ایرانیان که هنوز فعال است به بانک سپه اقدام می‌کنیم بانک سپه کارمزد می‌گیرد؛ درحالی‌که حکمت ایرانیان جزئی از سپه و در آن هضم شده است. نکته این است که هر دو کارت کارمزد می‌گیرند و به‌نظر می‌رسد این موضوع خلاف مصوبه‌های بانک مرکزی باشد.
وحید کتابی از پرندک

این خبر را به اشتراک بگذارید