• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 26 شهریور 1399
کد مطلب : 110291
+
-

نکته بازی

هیچ‌کس جز خودش جرأت نداشت
مهدی رحمتی در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش با شهرخودرو تن به شکست یک بر صفر برابر الشباب امارات داد. با این حال نکته جالب مسابقه، تصمیم رحمتی برای نیمکت‌نشین کردن خودش بود. البته متین صفاییان که درون دروازه شهرخودرو قرار گرفت، خیلی روی گل خورده تقصیر نداشت، اما پرسش اینجاست که اگر مربی دیگری جای رحمتی بود و او را نیمکت‌نشین می‌کرد، آقا مهدی چه بلایی سر طرف می‌آورد؟ صددرصد رحمتی جزو خوب‌های فوتبال ایران است، اما آبش با بیشتر مربیان دوران بازی‌اش در یک جوی نرفته و همیشه با آنها اختلاف داشته است. رحمتی به نیمکت‌نشینی هم حساسیت خاصی دارد و معمولا با این موضوع کنار نمی‌آید. حالا اما خودش سرمربی شده و در همان نخستین بازی، خودش را نیمکت‌نشین کرده است. احتمالاً مهدی رحمتی، نخستین سرمربی مهدی رحمتی خواهد بود که با او اختلاف پیدا نمی‌کند!

لرزه ابدی
باز هم داستان همیشگی تکرار شد و شیخ دیاباته دیر از مرخصی برگشت. او قرار بود با شروع اردوی استقلال در قطر به جمع آبی‌پوشان ملحق شود، اما در نهایت دوشنبه شب به قطر رسید و برای 24‌ساعت به قرنطینه رفت. حالا استقلالی‌ها شانس آوردند الوحده از مسابقات کنار کشید و 2بازی اول این تیم عقب افتاد، وگرنه غیبت شیخ دردسرساز می‌شد. در مجموع به‌نظر می‌رسد این قصه همیشگی هواداران فوتبال ایران با بازیکنان و مربیان خوب خارجی باشد؛ اینکه آنها هر بار مرخصی می‌روند و دیر برمی‌گردند، تن و بدن هواداران باید بلرزد. آنقدر هم پرداخت‌هایمان پرعیب و ایراد است که خارجی‌ها معمولا بهانه لازم برای فسخ را دارند. همین هفته پیش بود که میلیچ در اینستاگرام مدعی شد 3‌ماه است او و شیخ حقوق نگرفته‌اند. واقعا چرا همیشه باید سهم ما، ترس و نگرانی باشد؟

الان شما داخل زمین رفتید؟
آقا واقعا قصد ما این نیست که وارد کل‌کل‌های هواداری شویم، اما بعضی حرف‌های غیرمنطقی از جانب هر تیمی که باشد آدم را اذیت می‌کند. الان الوحده از حضور در ادامه مسابقات آسیایی انصراف داده و وضع استقلال برای صعود بهتر شده؛ نوش جان نماینده کشورمان. فقط پرسش اینجاست که آیا تشریفات بازی استقلال و الوحده انجام شد؟ یعنی مثلا بازیکنان استقلال داخل زمین رفتند و آنجا معلوم شد الوحده نمی‌آید؟ طبیعتا اینطور نبود. پس چرا بعضی استقلالی‌ها هنوز هم بهانه می‌گیرند که در سوپرجام 2سال پیش باید تشریفات انجام می‌شد و پرسپولیسی‌ها به زمین می‌رفتند؟ اعضای استقلال روز قبل از بازی با الوحده از کنفدراسیون گله می‌کردند که چرا تکلیف مسابقه را روشن نمی‌کند، بعد سازمان لیگ 2سال پیش باید تا جمعه بعدازظهر صبر می‌کرد که شاید استقلال از ترکیه برگردد؟ چنین چیزی ممکن است؟











 

این خبر را به اشتراک بگذارید