• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 26 شهریور 1399
کد مطلب : 110263
+
-

مرکز خرید سمرقند

مرکز خرید سمرقند یکی از قدیمی‎ترین مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری و تفریحی غرب تهران است که هر روزه از بازدیدکنندگان بسیاری میزبانی می‌کند. مجتمع سمرقند تهران در منطقه 5شهرداری و در محله جنت‌آباد واقع است و جزو نخستین مراکز و مجتمع‌های این منطقه به‌حساب می‌آید.
  البته این روزها به‌دلیل احداث مراکز خرید و پاساژهای مدرن‌ و مجلل‌تر در تهران، سمرقند حال و روز خوشی ندارد و جوانان و خانواده‌ها، اوقات خود را در پاساژهای جدیدتر می‌گذرانند اما چند وقتی‌ است مدیریت مجتمع، با بازسازی و همچنین پیشنهادها و فروش‌های ویژه، دوباره توانسته است این مجتمع زیبا و اصیل را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.
  مرکز خرید سمرقند تهران جزو برترین مراکز خرید لوکس این کلانشهر در محله جنت‌آباد است که در 11طبقه بنا شده و در موقعیتی عالی و بدون ترافیک قرار گرفته است. این مرکز خرید، دارای بخش‌های تجاری، اداری، رفاهی و تفریحی است که موجب شده مجتمع سمرقند به یک محیط تجاری – فرهنگی تبدیل شود.
   در این مرکز خرید در بخش تجاری 188واحد فعال در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات خانگی، محصولات ورزشی و اسپرت، شال و روسری، ساعت، عینک، زیورآلات و بدلیجات، طلا و جواهر، لوازم تزئینی و لوکس، عطر و ادکلن، موبایل و… فعالیت می‌کنند.
  غیر از فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی نظیر شهربازی برای کودکان، یکی دیگر از امکاناتی که شما در گشت و‌گذار در مجتمع سمرقند تهران می‌توانید از آن استفاده کنید، مجتمع سینمایی سمرقند است. این سینما در مرداد 1392تاسیس شد و در آن زمان یکی از بهترین مجتمع‌های سینمایی غرب تهران بود. این مرکز در سال 1394مورد بازسازی قرار گرفت و از آن سال به‌نام پردیس سینمایی سمرقند شناخته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید