• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 25 شهریور 1399
کد مطلب : 110170
+
-

درحاشیه سیاست

  تکذیب درگذشت شیخ حسین انصاریان
برادر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌حسین انصاریان شایعه درگذشت این واعظ مطرح کشور را تکذیب کرد. به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم انصاریان روز گذشته گفت: بحمدالله حال عمومی برادرم بسیار خوب است. پزشک معالج وی از ما خواسته که برای ترخیص از بیمارستان عجله نکنیم تا روند درمانی او کامل شود تا دوباره دچار مشکل نشود. حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان به‌علت ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

  ترامپ دنبال یک عکس است
وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی کنایه‌آمیز با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای منطقه نوشت: «توافقنامه‌های صلح»، نه بین دشمنان، بلکه بین متحدان دیرینه امضا می‌شود.  وی افزود: دونالد ترامپ عاجزانه دنبال یک عکس انتخاباتی است. دامادش با ارعاب مشتریان منطقه‌ای آمریکا، آنها را وادار کرد چنین عکسی برای او فراهم کنند. فقط یک مسئله وجود دارد؛ این «توافقنامه‌های صلح»، نه بین دشمنان، بلکه بین متحدان دیرینه امضا می‌شود.

  پمپئو خواستار اتحاد کشورهای عربی علیه ایران شد
وزیر خارجه آمریکا در جلسه «گفت‌وگوی راهبردی آمریکا- قطر» که روز دوشنبه در وزارت خارجه آمریکا برگزار شد از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس خواست اختلافات خود را کنار گذاشته و علیه ایران متحد شوند. پمپئو در این جلسه که با حضور مقام‌های دو کشور ازجمله وزیر خزانه‌داری آمریکا و وزیر خارجه قطر برگزار می‌شد، گفت: «به‌منظور سد کردن راه مداخله‌جویی‌های ایران باید راهی برای پایان دادن به اختلاف‌ها در خلیج(فارس) پیدا کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید