• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 25 شهریور 1399
کد مطلب : 110143
+
-

یک احتمال جذاب؛ مجیدی در تراکتور؟

اگر فرهاد به تیم سرخپوش برود بمب نقل‌وانتقالات به‌جای زمین چمن روی نیمکت‌ها منفجر خواهد شد

یک احتمال جذاب؛ مجیدی در تراکتور؟

از جمع مدعیان هرساله لیگ برتر ایران، هم‌اکنون استقلال و تراکتور هنوز تکلیف نیمکت خود را برای فصل آینده مشخص نکرده‌اند. استقلال همچنان در کلاف پیچیده استراماچونی سردرگم مانده و تراکتور هم در پروژه جذب علی دایی به بن‌بست رسیده است. دیروز اما یکی از بازیکنان تراکتور در گفت‌وگو با همشهری نامی را به زبان آورد که می‌تواند جذاب‌ترین انتقال فصل را روی نیمکت‌های لیگ رقم بزند؛ سرمربی سابق استقلال روی نیمکت تراکتور!
با اینکه تراکتور با مربیگری ساکت الهامی به قهرمانی در جام‌حذفی رسیده اما اتفاقات حاشیه‌ای بازی فینال و احتمال محرومیت طولانی‌‌مدت این مربی، باعث شده که زنوزی در فکر آوردن یک مربی جدید باشد. او در طول هفته‌های گذشته با دایی مذاکراتی را انجام داد و با اینکه گفته می‌شد مشکل ممنوع‌الکار بودن دایی را هم حل کرده است اما پروژه جذب شهریار در نهایت به نتیجه نرسید. البته از تبریز خبر می‌رسد که دایی همچنان گزینه اول است و تراکتور حاضر است چند روز دیگر هم برای این مربی صبر کند ولی اگر دایی به تراکتور نرود، این باشگاه مذاکره با دیگر گزینه‌ها را آغاز خواهد کرد. علی کریمی، علیرضا منصوریان و... دیگر گزینه‌های تراکتور هستند و رسول خطیبی هم در یکی دو روز گذشته به لیست گزینه‌های تراکتور اضافه شده است.
اما فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال آخرین گزینه‌ای است که به فهرست تراکتور اضافه شده است. یکی از بازیکنان تراکتور به خبرنگار همشهری می‌گوید: «نفراتی مثل دایی، کریمی، منصوریان، تارتار و خطیبی گزینه هستند ولی تراکتور مجیدی را هم به گزینه‌هایش اضافه کرده و زنوزی کمی جدی‌تر به انتخاب مجیدی فکر می‌کند.» اینکه مجیدی درصورت دریافت پیشنهاد رسمی از تراکتور چه تصمیمی خواهد گرفت در نوع خودش موضوع جالبی خواهد بود. زنوزی در 2 سال گذشته نشان داده علاقه خاصی به تغییر مربیان تراکتور دارد و باید دید درنهایت کدام گزینه را به تبریز خواهد آورد. اما بی‌تردید تماشای فرهاد مجیدی روی نیمکت تیمی که جام‌حذفی را از او گرفت، تماشایی خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید