• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 25 شهریور 1399
کد مطلب : 110125
+
-

الو محله

نصب چراغ راهنمایی
در تقاطع خیابان‌های هنگام و فرجام چراغ چشمک‌زن وجود دارد. با توجه به‌‌ تردد زیاد خودروها در این خیابان‌ها، بهتر است در اینجا چراغ راهنمایی نصب شود.
افسانه قدیمی/ ساکن خیابان فرجام

در ساعت‌های خلوت چراغ چشمک‌زن است اما از مدتی پیش در ساعات پیک ترافیک چراغ این تقاطع از حالت چشمک‌زن به چراغ سه رنگ راهنمایی تبدیل شده‌است.
پلیس راهور منطقه 4

تعیین تکلیف پروژه‌ها
پروژه‌های عمرانی بسیاری در منطقه 8 از سال گذشته تاکنون به‌صورت رسمی به بهره‌برداری نرسیده‌اند. خواهشمندم درباره روند ساخت پروژه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.
سید ضیا‌ هاشمی‌/ ساکن منططقه۸

برخی از پروژه‌های عمرانی منطقه 8 هنوز به مراحل پایانی نرسیده‌اند اما در زمینه اطلاع‌رسانی، شهروندان از طریق کانال تلگرامی روابط‌عمومی شهرداری منطقه 8 می‌توانند در جریان روند پروژه‌ها قرار بگیرند.
مهناز استقامتی/ شهردار منطقه 8

اصناف مزاحم
یکی از معضلات اصلی محله گذرپایین دولاب، اصناف مزاحم است. در سراسر خیابان خاوران وجود مغازه‌های تراشکاری، مکانیکی و... نمای شهری را نازیبا و برای رهگذران سدمعبر ایجاد کرده‌است.  
ها‌نیه تاج‌الدین/ ساکن خیابان خاوران

انتقال اصناف صنعتی به خارج از شهر، در صورتی رخ می‌دهد که مزاحمت شهری ایجاد کرده باشند. بدون دلیل نمی‌توانیم مانع کسب شهروندان شویم.
 مجید قنادزاده، شهردار ناحیه ۴ شهرداری منطقه۱۴

ساختمان‌های ناایمن
ساختمان‌های تجاری ناایمن بسیاری در محله افسریه وجود دارند که مجهز به سیستم اطفای حریق نیستند و بناهای آن ایمنی کافی ندارند. به این مشکل رسیدگی کنید.
مونا سهرابی/ ساکن محله افسریه

پاسخ مسئول
کارشناسان آتش‌نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 15 تمام ساختمان تجاری منطقه را شناسایی کرده‌اند و اخطار ایمن‌سازی برای آنها ارسال شده که در صورت رعایت نکردن، واحد تجاری پلمب می‌شود.
سعید یزدانی، مدیر ستاد بحران شهرداری منطقه 15


 

این خبر را به اشتراک بگذارید