• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 25 شهریور 1399
کد مطلب : 110124
+
-

خبرخطی

منطقه۴ فعالیت عمرانی پروژه نیمه‌کاره «مجتمع تجاری یاس هنگام» در خیابان هنگام، روبه‌روی بوستان الغدیر از سر گرفته شد. این پروژه که از سال ۱۳۸۸شروع شده بود از 5 سال پیش به دلایل مشکلات مالی و... متوقف مانده‌بود.  

منطقه 8 نخستین کارگاه آموزشی مقابله با مخاطرات طبیعی در سرای محله کرمان برگزار شد. این کارگاه با هدف آشنایی ساکنان هر محله با مخاطرات طبیعی و شناسایی راهکارهای مقابله با سیل، طوفان و زلزله اجرا شد.

منطقه13  طرح ضربتی ایمن‌سازی ورودی مدارس منطقه ۱۳انجام شد. با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان، فرهنگسازی و ترغیب دانش‌آموزان به حفظ مقررات و نکات حمل‌ونقل و ترافیک شهری و ایجاد شرایطی مناسب برای سلامت دانش‌آموزان اجرا شد. در این طرح، اقداماتی از قبیل ترسیم خط‌کشی محوری و عابرپیاده، علائم افقی وعمودی ترافیکی و هشدار‌دهنده اجرا شد. ایمن‌سازی مدارس ادامه خواهدداشت.

منطقه۱۴ باغ وثوق‌الدوله تا پایان شهریور ماه بازگشایی می‌شود. این باغ که تا سال گذشته در تملک بنیاد مستضعفان بود با پیگیری مدیریت شهری منطقه 14 به یکی از مکان‌های گردشگردی و پاتوق فرهنگی تبدیل خواهدشد.  

منطقه 15 لوح تقدیر سه ستاره «تلاش برای تهران» به شهردار منطقه 15 تعلق گرفت. این لوح با توجه به تلاش و تعهد در مسیر توسعه برای تهران و خدمت مردم براساس نتایج حاصل از پایش عملکرد شهرداری منطقه 15 در سال 98 به شهردار اهدا شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :