• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 23 شهریور 1399
کد مطلب : 109918
+
-

یک کپسول، عامل انفجار هولناک نسیم‌شهر

داخلی
یک کپسول، عامل انفجار هولناک نسیم‌شهر

به‌دنبال انفجار مرگبار در یک مغازه باطری‌سازی در نسیم‌شهر در غرب استان تهران و آسیب رسیدن به بیش از 30ساختمان و 23خودرو، بررسی‌های اولیه از این حکایت دارد که عامل انفجار یک کپسول بوده است.
به‌گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران پس از بازدید از محل حادثه گفت: دلیل انفجار، کپسولی بوده که در یک باطری‌سازی‌ وجود داشته که این کپسول تحویل عوامل انتظامی شده تا علت حادثه بررسی شود. محمد تقی‌زاده گفت: بر اثر انفجار این کپسول در بعدازظهر جمعه، مغازه باطری‌سازی‌ تخریب شده و خود باطری‌ساز نیز متأسفانه فوت کرده است. 2مغازه مجاور نیز که یکی از آنها جلوبندی‌سازی خودرو بوده تخریب شده‌اند. بیشتر مصدومین حادثه آسیب‌های سطحی داشتند که به‌صورت سرپایی درمان شدند.
وی افزود: خسارت به ساختمان‌های مجاور جزئی و در حد شکستن شیشه بوده است. در طبقات بالایی مغازه باطری‌سازی‌ خسارت در حد ترک روی دیوارهاست که برای اطمینان تخلیه شدند اما در سایر ساختمان‌ها خسارت وارده در حد شکستن شیشه‌ها بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: اینکه در خبرها اعلام شد در این حادثه خودروها آسیب دیدند، آنها خودروهای عبوری بوده‌اند که در حد شکسته شدن شیشه بر اثر پرتاب ترکش‌های ناشی از انفجار آسیب دیده‌اند. چرا که این حادثه در روز جمعه و تعطیل اتفاق افتاده و مغازه‌های مجاور نیز تعطیل بودند لذا خوشبختانه خسارت‌های جانی و مالی کمتری حادث شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید