• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 23 شهریور 1399
کد مطلب : 109878
+
-

نکته بازی

کاش واقعا مصدوم باشی
خب البته آدم برای هیچ فوتبالیستی نباید آرزوی مصدومیت کند، اما الان شرایط ما طوری است که دوست داریم دلیل قطر نرفتن مهدی شیری واقعا آسیب‌دیدگی باشد، نه ناز کردن او برای پرسپولیس! حتی تصورش هم وحشتناک است که بازیکنی در سطح شیری بخواهد برای پرسپولیس طاقچه بالا بگذارد. یک زمان رامین رضاییان که در همین پست بازی می‌کرد رفت ترکیه، پشیمان شد و برگشت. علی‌اکبر طاهری قرارداد 2ساله برایش نوشت و امضا شد، اما رضاییان حرفی زد که مدیرعامل وقت پرسپولیس خوشش نیامد؛ در نتیجه قرارداد رامین را پاره کرد.بعد از آن رضاییان دوباره با باشگاه برای عقد قرارداد جدید به توافق رسید و تا زمانی که برانکو اخراجش نکرد در تیم باقی ماند. حالا شما کیفیت رضاییان و شیری را مقایسه کنید؛ شاید مثل ما آرزو کردید مشکل شیری فقط یک آسیب‌دیدگی مختصر بوده باشد.

تازه مدال هم می‌خواهد
از قرار معلوم آنتونی استوکس به غارت اموال پرسپولیسی‌ها قانع نیست و هم‌اکنون رویه بازی با اعصاب هواداران این تیم را در پیش گرفته است. مهاجم ایرلندی که برای کمتر از 90دقیقه بازی در پرسپولیس نقدا 150هزار دلار گرفت و جیم شد، اخیرا با اطمینان خاصی گفته حتما بقیه پولش را هم از باشگاه ایرانی خواهد گرفت. این بازیکن در آخرین مصاحبه‌اش هم ابراز امیدواری کرده باشگاه مدال قهرمانی او را برایش بفرستد. یعنی بدجنس‌ترین جیب‌بر دنیا هم به این خوبی نمی‌تواند با روان مالباخته بازی کند. الحق که استوکس قواعد بازی را خوب بلد است. صدالبته باید به این بازیکن مدال داده شود، اما مدال‌های مهم‌تر مربوط به کسانی است که زحمت کشیدند و او را آوردند. به اینها باید مدال لیاقت و شجاعت داد. اصل حماسه را این دوستان آفریدند.

ان‌شاءالله که پول مفت نباشد
فولاد با باشگاه کیپ‌تاون آفریقای جنوبی برای انتقال قطعی آیاندا پاتوسی به توافق رسید. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پاتوسی بعد از وقفه کرونایی خیلی دیر به ایران برگشت و هنگام بازگشت نیز فیزیک بدنی وحشتناک او همه را متحیر کرد. این بازیکن به‌شدت چاق شده بود و اواخر فصل هیچ کمکی به فولاد نکرد. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه هم که حسابی از این بابت عصبی بود، همان زمان در مصاحبه‌ای گفت: «با این شرایط با پاتوسی تمدید نمی‌کنیم. پول مفت نداریم به کسی بدهیم. با این نرخ دلار چرا باید یک بازیکن خارجی را با 8کیلو اضافه‌وزن جذب کنیم؟» آن زمان همه برای این نطق حماسی کف زدند، اما نهایتا قرارداد پاتوسی تمدید شد و حالا امیدواریم او را هرگز با اضافه وزن نبینیم وگرنه حتما موضوع را به روی آقای آذری خواهیم آورد!





 

این خبر را به اشتراک بگذارید