• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 23 شهریور 1399
کد مطلب : 109866
+
-

بازار مبل پاسارگاد

به این نخستین بورس مبلمان تهران مراجعه می‌کردند اما این منطقه جنوبی پایتخت در سال‌های اخیر از این لحاظ گسترش زیادی یافته و امروز پاساژهای بزرگ و مدرنی برای ارائه متنوع‌ترین مبلمان ایرانی و خارجی در آنجا ساخته شده است. یکی از این پاساژها و مراکز خرید که نام بازار به‌ خود گرفته، بازار مبل پاسارگاد است.
 بازار مبل پاسارگاد واقع در یافت‌آباد تهران، از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز تجاری - نمایشگاهی در ایران به شمار می‌آید. این بازار مبل با معماری خاصی که الهام گرفته از فرهنگ ایرانی است که نام آن نیز برگرفته از آن است، به وسعت 24 هزار مترمربع در 3 طبقه تجاری و 3 طبقه پارکینگ اختصاصی برای بازدیدکنندگان آماده شده است.
 در این بازار سعی شده تمام فروشگاه‌ها در اختیار برندهای معتبر و معروف ایرانی و خارجی ماند ایتالیا، ترکیه، چین، مالزی و آفریقا قرار گیرد تا خریداران بتوانند از حداکثر انتخاب‌های موجود در زمینه مبلمان استیل، مدرن و کلاسیک مطابق انواع سلیقه بهره‌‌مند شوند.
 البته این موضوع را باید درنظر داشت که این روزها واردات مبل به گستردگی سابق نیست و از سوی دیگر صنعت تولید مبلمان در ایران نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و می‌تواند بخش ‌وسیعی از نیاز و سلیقه مشتریان را پاسخ دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید