• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
پنج شنبه 20 شهریور 1399
کد مطلب : 109723
+
-

کلاس اولی کتاب اولی

کلاس اولی کتاب اولی

مجموعه ۴جلدی کتاب‌های سطح 4 «کلاس اولی کتاب اولی» نشر افق، برای کودکان منتشر شد. کتاب‌های «کلاس‌ اولی کتاب اولی» برای کتابخوان‌شدن بچه‌های کلاس اولی تهیه و در ۵سطح منتشر می‌شوند. نویسندگان این‌مجموعه خطاب به پدرومادرها نوشته‌اند: «اگر آرزو دارید فرزند کلاس اولی‌تان از همان ماه‌های اول آموزش، کتاب بخواند، این‌مجموعه آرزویتان را برآورده می‌کند!»
سطح4  از مجموعه کتاب کلاس اولی کتاب اولی برای کودکان نوسوادی است که درس‌های 14تا 18کتاب فارسی اول دبستان را تمام کرده‌اند و می‌خواهند مهارت بیشتری در خواندن کلمه‌های مشکل و روان‌خوانی پیدا کنند.
«کارآگاه دلفین زبل» عنوان یکی از آثار این مجموعه است که توسط معصومه یزدانی نوشته شده و تصویرگری آن را غزاله باروتیان بر عهده داشته. «عمه ذرت» عنوان دیگر اثر این مجموعه است که توسط لاله جعفری نوشته شده و تصویرگری آن را ویدا کریمی بر عهده داشته. «خواهر دوقلوی من» نیز عنوان سومین اثر از این مجموعه است که توسط مژگان کلهر نوشته شده و تصویرگری آن را ویدا کریمی بر عهده داشته. جلد چهارم هم با عنوان «جادوگر جنگولکچی» نوشته آتوسا صالحی است و تصویرگری آن را غزاله بیگدلو بر عهده داشته.
هر یک از جلدهای این مجموعه را نشر افق با شمارگان 3هزار نسخه، به بهای 20هزار تومان منتشر کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید