• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 19 شهریور 1399
کد مطلب : 109632
+
-

دستگیری عاملان تخریب رستوران معروف پایتخت

2 جوان که با یورش به رستورانی معروف در پایتخت، آنجا را تخریب کرده بودند یک روز پس از این حادثه دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، شامگاه 15شهریور‌ماه 2 نفر از مشتریان رستورانی معروف در بازار تهران در شرایطی که تا دقایقی قبل آرام سرجای‌شان نشسته بودند ناگهان شروع به عربده‌کشی و تخریب وسایل رستوران کردند. آنها در یک چشم به هم زدن وسایل رستوران را تخریب کردند و در شرایطی که هیچ‌کس نمی‌توانست مانع‌شان شود بعد از وارد کردن خسارت سنگین به آنجا گریختند.
به‌دنبال این حادثه با حضور مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت تحقیقات برای شناسایی و دستگیری 2 متهم آغاز شد. مأموران پلیس پس از بررسی‌های میدانی و پایش اطلاعاتی، هویت متهمان را که از مشتریان این رستوران بودند و این محل را پاتوقی برای خود قرار داده بودند، شناسایی کردند. از سوی دیگر معلوم شد عاملان تخریب، شب حادثه به‌علت اختلاف حساب و مشکلات شخصی با چند نفر دیگر که در این رستوران حضور داشتند درگیر شده و این درگیری منجر به تخریب رستوران شده است.
به‌دنبال جمع‌آوری اطلاعات اولیه، صبح روز یکشنبه شانزدهم شهریور اکیپی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت به مخفیگاه متهمان در حوالی شوش اعزام شدند و موفق شدند آنها را دستگیر کنند. متهمان در همان بازجویی‌های اولیه به تخریب رستوران اعتراف کردند و هم‌اکنون در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید